Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Paper deals with marketing mix as a global business tool, important for succesful achieving of economic and business aims. Tool which is signifiant for influencing consumer bahvior, for enabling customer to gain the maximum value and consequently for achieving set marketing targets. Paper nears delimitation of marketing mix, which is shown on importace of product, price an packaging as the fundamental factors. Consequently is described ralation of marketing mix and marketing activities and managerial decision making. Vertical analysis in the conclusion is based on numerical values describing Czech Rebpulics trade with various kinds of spice and spice mixtures in years 2000 - 2008. Also the unit price has been calculated. (en)
- Příspěvek se zabývá marketingovým mixem jako globálním obchodním nástrojem, důležitým pro úspěšné dosažení hospodářského a obchodního cíle. Nástoj, který je charakteristický pro ovlivňování spotřebitelského chování, umožňuje zákazníkům získat maximální hodnotu, a tudíž pro dosažení stanovené marketingové cíle. Příspěvek přibližuje vymezení marketingového mixu, který je uveden na významu výrobku, cena a balení jako základní faktor. Následně je popsán vztah marketingového mixu a marketingové aktivity a manažerské rozhodování. Vertikální analýza v závěru je založen na číselných hodnotách popisující v České republice obchod s různými druhy koření a kořenících směsí, v letech 2000 - 2008. Byla také vypočtena jednotková cena.
- Příspěvek se zabývá marketingovým mixem jako globálním obchodním nástrojem, důležitým pro úspěšné dosažení hospodářského a obchodního cíle. Nástoj, který je charakteristický pro ovlivňování spotřebitelského chování, umožňuje zákazníkům získat maximální hodnotu, a tudíž pro dosažení stanovené marketingové cíle. Příspěvek přibližuje vymezení marketingového mixu, který je uveden na významu výrobku, cena a balení jako základní faktor. Následně je popsán vztah marketingového mixu a marketingové aktivity a manažerské rozhodování. Vertikální analýza v závěru je založen na číselných hodnotách popisující v České republice obchod s různými druhy koření a kořenících směsí, v letech 2000 - 2008. Byla také vypočtena jednotková cena. (cs)
|
Title
| - Význam marketingového mixu pro úspěšný obchod s léčivými a aromatickými rostlinami a kořením
- The importance of marketing mix for a successful business with products of medicinal and aromatic plants and spices (en)
- Význam marketingového mixu pro úspěšný obchod s léčivými a aromatickými rostlinami a kořením (cs)
|
skos:prefLabel
| - Význam marketingového mixu pro úspěšný obchod s léčivými a aromatickými rostlinami a kořením
- The importance of marketing mix for a successful business with products of medicinal and aromatic plants and spices (en)
- Význam marketingového mixu pro úspěšný obchod s léčivými a aromatickými rostlinami a kořením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/08:00132010!RIV09-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/08:00132010
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - business relations; product; price; packaging; marketing mix (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Fifth conference on medicinbal and aromatic plants of southeast european countries. Book of abstracts.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Stávková, Jana
- Tvrdoň, Oldřich
- Presová, Radmila
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Agronomická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |