About: Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Rychlá dostupnost znalostí a potřebných informací spotřebitelům je důležitou součásti rozvoje a upevňování vztahu mezi prodejcem (výrobcem, poskytovatelem) služeb a zákazníkem. Dostatečné znalosti o produktech a způsobu jejich používání umožňují spotřebitelům výrobků nebo uživatelům služeb dokonalejší možnosti využití všech funkcionalit, který daný produkt obsahuje. Existují různé formy uchování znalostí a způsobu jejich předání. Tyto se pak různí v návaznosti na charakter výrobku a služby. Nemalé množství prostředků se zabývá uchováním znalostí. Tato problematika je jednou z oblastí, kterými se zabývá odvětví umělé inteligence (např. reprezentace pomoci znalostí sítí a pomocí rámců). V praxi se však setkáváme s využitím technologií, které ve své podstatě nebyly vytvořeny pro zpracování znalostí a jsou běžně používány i v jiných oblastech. To, jakým způsobem budou data v jednotlivých případech uloženy, závisí na zamýšlených způsobech jejich konečné prezentace. Pro komplexnější vyžití znalostní b
  • Rychlá dostupnost znalostí a potřebných informací spotřebitelům je důležitou součásti rozvoje a upevňování vztahu mezi prodejcem (výrobcem, poskytovatelem) služeb a zákazníkem. Dostatečné znalosti o produktech a způsobu jejich používání umožňují spotřebitelům výrobků nebo uživatelům služeb dokonalejší možnosti využití všech funkcionalit, který daný produkt obsahuje. Existují různé formy uchování znalostí a způsobu jejich předání. Tyto se pak různí v návaznosti na charakter výrobku a služby. Nemalé množství prostředků se zabývá uchováním znalostí. Tato problematika je jednou z oblastí, kterými se zabývá odvětví umělé inteligence (např. reprezentace pomoci znalostí sítí a pomocí rámců). V praxi se však setkáváme s využitím technologií, které ve své podstatě nebyly vytvořeny pro zpracování znalostí a jsou běžně používány i v jiných oblastech. To, jakým způsobem budou data v jednotlivých případech uloženy, závisí na zamýšlených způsobech jejich konečné prezentace. Pro komplexnější vyžití znalostní b (cs)
  • Quick availability of knowledge and necessary information for consumers is an important of development and reinforcement of relationship between a vendor (producer, provider) and a customer. Sufficient knowledge of products and ways of their use provide the product customers or service users with better possibilities for use of all product functions. There are several ways how to store knowledge and how to make them available again. They are dependent on the product characteristics. There is a number of means dealing with knowledge storage. This subject is one area, which is in focus of artificial intelligence industry (e.g. representation of knowledge with use of nets and frames). In a daily life we can experience use of technologies, which were not initially intended for information processing and are also used in other areas. The way, how data will be in individual cases stored, depends on intended purposes of the eventual presentation. For more complex use of knowledge base, it is better t (en)
Title
  • Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání
  • The utilization of methods of knowledge representation in support of (en)
  • Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání (cs)
skos:prefLabel
  • Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání
  • The utilization of methods of knowledge representation in support of (en)
  • Využití metod reprezentace znalostí pro podporu automatizace zákaznicky orientovaného podnikání (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00113713!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 82;83
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 460172
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00113713
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • knowladge bases; availability of knowledge; knowledge representation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EFD6821F0BC1]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod a spotřebitel '07
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Malo, Roman
  • Turčínek, Jan
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-131-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 100 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software