About: Reklama a spotřebitel v ekonomických teoriích     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Spotřebitel a jeho suverenita je v dnešní společnosti hojně diskutované téma. Je tomu tak vlivem drastických změn, ke kterým v posledních desetiletích došlo a stále dochází, a to zejména rozmachem informačních a komunikačních technologií. Jak široký je tento problém, dokazuje i množství vědních oborů, které se věnují této tématice. Tato práce se zabývá pohledem ekonomickým se zaměřením zejména na oblast reklamy a jejího vlivu na suverenitu spotřebitele a na komparaci jednotlivých koncepcí základních ekonomických proudů zkoumajících tento fenomén.
  • Spotřebitel a jeho suverenita je v dnešní společnosti hojně diskutované téma. Je tomu tak vlivem drastických změn, ke kterým v posledních desetiletích došlo a stále dochází, a to zejména rozmachem informačních a komunikačních technologií. Jak široký je tento problém, dokazuje i množství vědních oborů, které se věnují této tématice. Tato práce se zabývá pohledem ekonomickým se zaměřením zejména na oblast reklamy a jejího vlivu na suverenitu spotřebitele a na komparaci jednotlivých koncepcí základních ekonomických proudů zkoumajících tento fenomén. (cs)
  • Consumer and consumer sovereignty is often discussed problem nowadays because of drastic changes in information and communication technology in the last decades. Extention of the problem can be stressed by a long list of branches that deal with this aspect. This paper focuses on the economic point of view and concentrates especially on the area of advertising and its impact on consumer sovereignty and on comparison of main economic conceptions that deal with this phenomenon. (en)
Title
  • Reklama a spotřebitel v ekonomických teoriích
  • Advertising and consumer in economic theories (en)
  • Reklama a spotřebitel v ekonomických teoriích (cs)
skos:prefLabel
  • Reklama a spotřebitel v ekonomických teoriích
  • Advertising and consumer in economic theories (en)
  • Reklama a spotřebitel v ekonomických teoriích (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00110706!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 31;34
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 447099
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00110706
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • innovation; preferences; consumer sovereignty; advertising; information; complements; rationality (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3A68CC28658F]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Firma a konkurenční prostředí 2007, Sekce 1: Česká ekonomika v integračních procesech
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Grochová, Ladislava
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MSD, spol. s r. o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86633-83-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software