About: Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Customer loyalty and selected factors, which influence it, are an issue of great interest for practically every firm. It is a domain of consumer behavior when purchasing goods or services and consumer behavior in other prevalent consumer situations, which are important element in a life of every person. This contribution analyzes results obtained through questionnaire survey among Czech consumers, determines and evaluates factors, which influence a consumer and his/her relationship to a firm, his/her loyalty to a particular brand or a business, his/her reactions to different elements of firms attention and care of their customer. On the ground of completed analysis, defects of customer care were formulated along with drafts of suggestions how to deal with them. It also provides information about consumer behavior and decision-making, elements of customer care, reasons for disloyalty, complains and other issues of CRM. (en)
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně.
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují, jsou problematikou, která zajímá téměř každou firmu. Jedná se o problematiku chování spotřebitele při nakupování produktů nebo služeb a jeho jednání v dalších běžných spotřebitelských situacích, které je významným prvkem v životě každého člověka. Příspěvek analyzuje výsledky získané dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli v ČR, zjišťuje a zhodnotí faktory, které ovlivňují spotřebitele a jeho vztah k podniku, jeho věrnost ke konkrétní značce nebo obchodu, jeho reakci na různé prvky péče podniku o svého zákazníka. Na základě provedené analýzy jsou formulovány také nedostatky a návrhy na jejich odstranění. Obsahuje zejména poznatky týkající se spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu. Zachyceny jsou také poznatky z oblasti péče o zákazníka, důvody jeho odchodů a stížností a krátce i CRM obecně. (cs)
Title
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují (cs)
  • Customer loyalty and selected factors, which influence it (en)
skos:prefLabel
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
  • Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují (cs)
  • Customer loyalty and selected factors, which influence it (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/07:00109903!RIV08-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1;6
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 457817
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/07:00109903
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • purchasing decision-making process; CRM; marketing research; consumer behavior; customer (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [552C0E482ECC]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Luhačovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Obchod a spotřebitel '07
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pisarská, Marta
  • Turčínková, Jana
  • Ondroušková, Klára
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7302-131-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software