About: Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Marketing issue of propagation mix is considered in consumer theory. Purchase motives of an individual and different kinds of advertising are discussed in neoclassical, institutional and post Keynesian theory of choice. While investigating the impact of advertising on utility function, the relationship between economy and marketing is outlined. (en)
  • Příspěvek diskutuje úlohu jedné ze složek propagačního mixu v teorii spotřebitele. Pojetí nákupních motivů spotřebitele a jednotlivých typů reklamy je prezentováno v neoklasické, institucionální a postkeynesovské ekonomii. Rozdílné teoretické základy těchto přístupů implikují odlišnosti v zahrnutí vlivu reklamy do užitkové funkce spotřebitele a na tomto základě je také vymezen vztah ekonomie a marketingu.
  • Příspěvek diskutuje úlohu jedné ze složek propagačního mixu v teorii spotřebitele. Pojetí nákupních motivů spotřebitele a jednotlivých typů reklamy je prezentováno v neoklasické, institucionální a postkeynesovské ekonomii. Rozdílné teoretické základy těchto přístupů implikují odlišnosti v zahrnutí vlivu reklamy do užitkové funkce spotřebitele a na tomto základě je také vymezen vztah ekonomie a marketingu. (cs)
Title
  • Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled
  • Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled (cs)
  • The Implications of Advertising for Consumer Theory (en)
skos:prefLabel
  • Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled
  • Reklama a chování spotřebitele: mikroekonomický pohled (cs)
  • The Implications of Advertising for Consumer Theory (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00098622!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 107;113
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 497005
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00098622
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • advertising; human capital; institutions; preferences (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5C7DAB4B4B5D]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Znojmo
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Nové trendy-nové nápady 2006, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference pořádané Soukromou vysokou školou ekonomickou
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Melicharová, Alena
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Soukromá vysoká škola ekonomická
https://schema.org/isbn
  • 80-239-8268-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software