About: Strategické rozhodování podnikového managementu v oblasti zahraničního obchodu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ve výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005 a Brno, 2006) bylo zjištěno, že nové podnikatelské prostředí podnikatelských subjektů ČR je zásadním způsobem ovlivňováno jejím vstupem do Evropské unie, a to zejména působením faktorů externího prostředí. Konkurenční výhodu získávají podnikatelské subjekty, které se zeměmi EU a ostatními zeměmi světa již dříve obchodovaly. U nich jsou dobré předpoklady pro rozšíření dosavadních aktivit zejména po zrušení dřívějších ochranářských opatření EU. Cílem vědeckého příspěvku je uvedení vybraných charakteristik hodnocení podniků na trzích EU, Latinské Ameriky, Indie, Ruska, Běloruska a Ukrajiny, a to podle metodiky Miles, R. a Snow,Ch. Dále je provedeno hodnocení strategického rozhodování vybraných podniků metodami Boston Consulting Group, SPACE, EFE a IFE maticemi.
  • Ve výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005 a Brno, 2006) bylo zjištěno, že nové podnikatelské prostředí podnikatelských subjektů ČR je zásadním způsobem ovlivňováno jejím vstupem do Evropské unie, a to zejména působením faktorů externího prostředí. Konkurenční výhodu získávají podnikatelské subjekty, které se zeměmi EU a ostatními zeměmi světa již dříve obchodovaly. U nich jsou dobré předpoklady pro rozšíření dosavadních aktivit zejména po zrušení dřívějších ochranářských opatření EU. Cílem vědeckého příspěvku je uvedení vybraných charakteristik hodnocení podniků na trzích EU, Latinské Ameriky, Indie, Ruska, Běloruska a Ukrajiny, a to podle metodiky Miles, R. a Snow,Ch. Dále je provedeno hodnocení strategického rozhodování vybraných podniků metodami Boston Consulting Group, SPACE, EFE a IFE maticemi. (cs)
  • In the presented research MSM 6215648904 (Brno, 2005 a Brno, 2006) was found, that new business environment of business subjects in the Czech Republic is in the significant way affected with the accession of this country to the European Union, namely with effects of external environment factors. Competitive advantage can take the business units, which already have made business with EU and other countries. They have good prerequisites to expand their previous business activities, especially with cancellation of former protecting measures of EU. The goal of presented contribution is to show results of chosen characteristics of evaluation of enterprises on the EU-markets, Latin America-, India-, Russia-, Belarus- and Ukraine-markets, namely according to the methodology of Miles, R. and Snow,Ch. There was also made analysis of strategical decision making of chosen companies with the methods Boston Consulting Group, SPACE, EFE a IFE matrixes. (en)
Title
  • Strategické rozhodování podnikového managementu v oblasti zahraničního obchodu
  • Strategické rozhodování podnikového managementu v oblasti zahraničního obchodu (cs)
  • Strategical decision making of business management in the foreign trade (en)
skos:prefLabel
  • Strategické rozhodování podnikového managementu v oblasti zahraničního obchodu
  • Strategické rozhodování podnikového managementu v oblasti zahraničního obchodu (cs)
  • Strategical decision making of business management in the foreign trade (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00097198!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 518;522
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 501729
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00097198
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Competitive Advantage; Foreign Trade; Management; Marketing; Strategic Management; modern Methods of Decision Making, (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [054CDD91E651]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • PEF ČZU v Praze
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Agrární perspektivy XV. - Zahraniční obchod a globalizační procesy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Svoboda, Emil
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Česká zemědělská univerzita v Praze. Provozně ekonomická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 80-213-1531-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software