Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing je oblast, ve které může kdykoliv dojít k zastarání cílů, politiky, strategie či aktivit. Každá firma by proto měla pravidelně zhodnocovat svůj přístup k trhu. Jedna z nejúčinnějších metod tohoto hodnocení je marketingový audit. Správně provedený marketingový audit a důsledné dodržení doporučení z auditu vyplývajících, může firmě ušetřit značné finanční prostředky a vede ke splnění stanovených cílů firmy - přispívá k odhalení problémových míst a získávání podkladů pro zlepšení marketingového podnikového systému. Příspěvek je zaměřen na spokojenost zákazníka, tedy jednu z významných součástí marketingového auditu.
- Marketing je oblast, ve které může kdykoliv dojít k zastarání cílů, politiky, strategie či aktivit. Každá firma by proto měla pravidelně zhodnocovat svůj přístup k trhu. Jedna z nejúčinnějších metod tohoto hodnocení je marketingový audit. Správně provedený marketingový audit a důsledné dodržení doporučení z auditu vyplývajících, může firmě ušetřit značné finanční prostředky a vede ke splnění stanovených cílů firmy - přispívá k odhalení problémových míst a získávání podkladů pro zlepšení marketingového podnikového systému. Příspěvek je zaměřen na spokojenost zákazníka, tedy jednu z významných součástí marketingového auditu. (cs)
- Marketing is a field where our goals, policies, strategies and activities can become anytime outdated. Even if only for this reason, every firm should regularly evaluate its approach to the market. One of the most effective methods is marketing audit. A correctly completed marketing audit and consistent observation recommendations gained from the audit can lead to cost reduction, help to goal fulfilling, reveal weaknesses and provide data for more effective marketing system of the firm. This article is focused on customer satisfaction -- one of the very significant parts of marketing audit. (en)
|
Title
| - Marketingový audit spokojenosti zákazníka
- MARKETING AUDIT OF CUSTOMER SATISFACTION (en)
- Marketingový audit spokojenosti zákazníka (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketingový audit spokojenosti zákazníka
- MARKETING AUDIT OF CUSTOMER SATISFACTION (en)
- Marketingový audit spokojenosti zákazníka (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/06:00095629!RIV07-GA0-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/06:00095629
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer satisfaction; marketing audit (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ryglová, Kateřina
- Vajčnerová, Ida
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |