About: Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standardizace. Výsledk
  • Problematika formalizace pojmu kurzu eLearningového vzdělávání je jedním z poměrně důležitých dílčích úkolu při implementaci eLearningového vzdělávání, a to především v případě, kdy je daná formalizace komunikačním prostředkem rozsáhlejšího týmu osob nebo vodítkem jednotlivých aktivit v rámci implementačního procesu. K tomuto například dochází při vývoji eLearningových autorských nástrojů (LCMS), které jsou na přesném vymezení pojmu e-kurzu přímo závislé. Při vymezení pojmu e-kurz a jeho následné formalizaci musí být uvažována množina relevantních poznatků, které určitým způsobem limitují možnost nepřesného přístupu k diskutovanému pojmu. Mezi takovéto poznatky patří především všeobecně přijímané poznatky z oblasti využití e-kurzů a jejich nasazení. Proto musí být respektována také metodické pravidla tvorby kurzů a rovněž oblast standardů. Příspěvek se proto věnuje pojmu kurz elektronického vzdělávání a jeho formalizaci v kontextu pedagogicko-didaktických potřeb a problematiky standardizace. Výsledk (cs)
  • Problem of a formal description of a notion electronic education course (e-course) is one of pretty important partial tasks within an implementation of eLearning education, especially in a case if the formalism should be a tool of communication in large group of persons, or a guidance of activities during implementation. For example during development of eLearning author tools (LCMS), which are dependent on a strict demarking conception e-course. At limitation of the notion e-course and its follow-up formalization a set of relevant pieces of knowing must be considered. These ones are able to keep the whole process in limits. The set consists of common rules of using eLearning including methods of creating e-courses and standardization. The paper is focused on the discussion of understanding the notion of electronic education course and its formal description in context of pedagogic and didactic needs and standardization. The result is a basic model of eLearning course and its formalization. (en)
Title
  • Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis
  • Limiting conception of an electronic education course and its formal description (en)
  • Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis (cs)
skos:prefLabel
  • Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis
  • Limiting conception of an electronic education course and its formal description (en)
  • Vymezení pojmu kurzu elektronického vzdělávání a jeho formální popis (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00094697!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 61;71
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 507424
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00094697
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • e-course; eLearning; eLearning course (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1A2BE1B7FC50]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 54
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Malo, Roman
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1211-8516
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software