About: Teoretická východiska pro audit spokojenosti zákazníka     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The main goal of this paper was to create theoretical basis and find starting points for the audit of customer satisfaction on the service market. It focuses mainly on contemporary existing approaches to customer satisfaction quantification especially through indexes. The gained results will become the starting point for creating the consistent audit of customer satisfaction methodology on tourism service market applicable in the Czech environment. One part of the paper shows brief results of the performed tentative research that aimed for finding present awareness about the audit of customer satisfaction and about the frequency of its use by firms in the Czech Republic. (en)
  • Cílem tohoto příspěvku bylo vytvořit teoretický základ a najít východiska pro audit spokojenosti zákazníka v oblasti služeb. Pozornost je zaměřena především na v současné době existující přístupy ke kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexů. Výsledky budou výchozím bodem pro vypracování jednotné metodiky auditu spokojenosti zákazníka se službami cestovního ruchu, využitelné v českém prostředí. Součástí příspěvku jsou i stručné výsledky provedeného orientačního průzkumu, jehož cílem bylo zjistit povědomí o auditu spokojenosti zákazníka a o míře jeho využívání firmami v ČR.
  • Cílem tohoto příspěvku bylo vytvořit teoretický základ a najít východiska pro audit spokojenosti zákazníka v oblasti služeb. Pozornost je zaměřena především na v současné době existující přístupy ke kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexů. Výsledky budou výchozím bodem pro vypracování jednotné metodiky auditu spokojenosti zákazníka se službami cestovního ruchu, využitelné v českém prostředí. Součástí příspěvku jsou i stručné výsledky provedeného orientačního průzkumu, jehož cílem bylo zjistit povědomí o auditu spokojenosti zákazníka a o míře jeho využívání firmami v ČR. (cs)
Title
  • Teoretická východiska pro audit spokojenosti zákazníka
  • Theoretical Approaches to the Audit of Customer Satisfaction on the Service Market. (en)
  • Teoretická východiska pro audit spokojenosti zákazníka (cs)
skos:prefLabel
  • Teoretická východiska pro audit spokojenosti zákazníka
  • Theoretical Approaches to the Audit of Customer Satisfaction on the Service Market. (en)
  • Teoretická východiska pro audit spokojenosti zákazníka (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00094691!RIV07-GA0-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 159;169
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GP402/06/P297)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 503351
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00094691
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • audit of customer satisfaction; customer satisfaction; customer satisfaction index; quality (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [119081F295B9]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • LIV
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ryglová, Kateřina
issn
  • 1211-8516
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software