About: Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdy kombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snaží se vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí být zajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.
  • Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdy kombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snaží se vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí být zajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně. (cs)
  • Utilizations of eLearning forms of education evidently dominate on the field of education processes innovations almost at all universities in the Czech and also in the Slovak Republic. This trend is partially given by the requests for the university study programs accreditation so it is necessary to support the part-time and the distance forms of education by a certain portion of study texts suitable for non face to face teaching. In the most suitable way it means an eLearning study texts. That is why universities implement with different priorities between them eLearning and try to build an environment accepting this course. But the whole process can't be managed by university management only and must respect also requests of students and teachers which are the most influenced user groups. Because of this reason a feedback mechanism must be set and results of the feedback must be analyzed and reflected during forming the result face of the eLearning. The paper discussed experiences of Mendel Universi (en)
Title
  • Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
  • Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation (en)
  • Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení (cs)
skos:prefLabel
  • Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
  • Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation (en)
  • Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/06:00093962!RIV07-MSM-43110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 162;167
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 465633
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/06:00093962
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • eLearning; eLearning education evaluation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [7B9436C119E3]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Zborník príspevkov z vedeckého seminára Distančné vzdelávanie v aplikovanej informatike
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Motyčka, Arnošt
  • Malo, Roman
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 80-8050-975-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software