Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užší konkurenční skupinu.
- Příspěvek se zabývá analýzou strategických skupin odvětví mediálního trhu a koncentruje se na strategickou skupinu využívající nové digitální technologie pro reklamní komunikaci. Příspěvek vzniká jako součást řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904). K analýze je využit Porterův teoretický koncept, umožňující v rámci odvětví identifikovat na základě daných parametrů přímé konkurenty. Obecně tvoří mediální odvětví ČR několik hlavních strategických skupin a v rámci určitých nalezneme užší konkurenční skupinu. (cs)
- The paper analyzes strategic groups in the Czech media branch and concentrates on the strategic group using new digital technologies for marketing communication. This paper is a part of solution of the research plan of FBE MUAF in Brno (MSM 6215648904). Strategic groups are analyzed according to Porter's methodology. Porter's strategic group analysis is used based on the specific parameters to identify the main competitors. In general we find in Czech medial industry several main strategic groups in which we can find closer group of competing firms. (en)
|
Title
| - Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)
- Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu) (cs)
- Czech Media Market - Marketing Communication Channels (DDS in Czech Media Branch, Analysis for new Entrant) (en)
|
skos:prefLabel
| - Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu)
- Mediální trh České republiky - Marketingové komunikační kanály (využití DDS v odvětví médií, analýza pro nově vstupující firmu) (cs)
- Czech Media Market - Marketing Communication Channels (DDS in Czech Media Branch, Analysis for new Entrant) (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/05:00058008!RIV06-MSM-43110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/05:00058008
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Dynamic Digital Signage; Competitors, Digital Technologies,; Industry, Strategic Group, (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - MendelNet 2005 (sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů)
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |