Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek je zaměřen na nové koncepty ve vztazích mezi dodavateli a odběrateli. Řízení distribučních cest metodou, která je zaměřena na představy spotřebitele, předpokládá uspokojení zákazníkových přání a potřeb v maloobchodní prodejně a poskytnutí zboží za přijatelné ceny, což Category management umožňuje s využitím současných informačních technologií. Řešení přes Category management zajišťuje plánování, analýzu výkonnosti a celkový rozhodovací proces, který optimalizuje řízení kategorií. Návrhem vhodných strategií, založených na spotřebiteli, může maloobchodník snadno formulovat tržní odezvy a konkurenční tlaky na ostatní strategické cíle v podniku. Category management využívá pokročilých analytických a modelových prostředků, kterými monitoruje výkonnost v reálném čase a automaticky řídí rozhodování v oblasti inerního informačního systému v podniku. (cs)
- The article is focused on the challenge of new concepts between supplier-customer relations - between trade firms and their suppliers. The management of distribution channels by a method that produce consumer feeling that the retail shop satisfies customer's wishes, needs, and gives him/her the premium profit with the most favorable price. Category management makes it possible - to realize this goals using current IT business processes. The Category Management solution provides an end-to-end approach to the planning, performance analysis, and complex decision-making process needed to optimize category management. The design of smart, consumer-based category strategies, retailers can easily formulate responses to market and competitive pressures to further the strategic goals of the firm. The Category Management solution uses advanced analytics and modeling capabilities to monitor performance in real time, model decisions in a collaborative process, and automatically execute decisions to internal syste
- The article is focused on the challenge of new concepts between supplier-customer relations - between trade firms and their suppliers. The management of distribution channels by a method that produce consumer feeling that the retail shop satisfies customer's wishes, needs, and gives him/her the premium profit with the most favorable price. Category management makes it possible - to realize this goals using current IT business processes. The Category Management solution provides an end-to-end approach to the planning, performance analysis, and complex decision-making process needed to optimize category management. The design of smart, consumer-based category strategies, retailers can easily formulate responses to market and competitive pressures to further the strategic goals of the firm. The Category Management solution uses advanced analytics and modeling capabilities to monitor performance in real time, model decisions in a collaborative process, and automatically execute decisions to internal syste (en)
|
Title
| - Achieving Continuous Improvements through Category Management - Changing an Old Process New Again for Today's Retail Environment
- Achieving Continuous Improvements through Category Management - Changing an Old Process New Again for Today's Retail Environment (en)
- Dosažení průběžného zdokonalování s využitím Category managementu - procesní změna v dnešním maloobchodě (cs)
|
skos:prefLabel
| - Achieving Continuous Improvements through Category Management - Changing an Old Process New Again for Today's Retail Environment
- Achieving Continuous Improvements through Category Management - Changing an Old Process New Again for Today's Retail Environment (en)
- Dosažení průběžného zdokonalování s využitím Category managementu - procesní změna v dnešním maloobchodě (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/04:00001299!RIV/2005/GA0/431105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/04:00001299
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - category;retailer;space management;supplier (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - European Integration: Local And Global Consequences
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Záboj, Marek
- Stojarová, Šárka
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |