Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem této studie bylo komparovat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením (SP), kteří studovali ve škole pro SP, s dimenzemi emočních reakcí u žáků se SP, kteří byli integrováni v běžné škole. Dílčím cílem bylo srovnat preference volnočasových aktivit a informovanost žáků se SP v obou typech škol o sportovních soutěžích týkajících se této komunity a sportu obecně. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se SP (n = 7) z druhého stupně běžných škol, jejichž průměrný věk byl 14,43 ? 1,27 roku. Tito žáci byli porovnáváni s žáky (n = 32), kteří studovali ve školách pro sluchově postižené, průměrný věk byl 15,19 ? 1,24 roku. Ve škole pro SP, která byla vyhodnocena samostatně, bylo zahrnuto 27 žáků se SP s průměrným věkem 15,41 ? 1,28 roku. K hodnocení dimenzí emočních reakcí u žáků se SP bylo použito standardizovaného dotazníku DEMOR, který byl adaptován s ohledem na podmínky žáků se SP. V prezentované studii byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově u žáků se SP.
- Cílem této studie bylo komparovat dimenze emočních reakcí v tělesné výchově u žáků se sluchovým postižením (SP), kteří studovali ve škole pro SP, s dimenzemi emočních reakcí u žáků se SP, kteří byli integrováni v běžné škole. Dílčím cílem bylo srovnat preference volnočasových aktivit a informovanost žáků se SP v obou typech škol o sportovních soutěžích týkajících se této komunity a sportu obecně. Studie se zúčastnili integrovaní žáci se SP (n = 7) z druhého stupně běžných škol, jejichž průměrný věk byl 14,43 ? 1,27 roku. Tito žáci byli porovnáváni s žáky (n = 32), kteří studovali ve školách pro sluchově postižené, průměrný věk byl 15,19 ? 1,24 roku. Ve škole pro SP, která byla vyhodnocena samostatně, bylo zahrnuto 27 žáků se SP s průměrným věkem 15,41 ? 1,28 roku. K hodnocení dimenzí emočních reakcí u žáků se SP bylo použito standardizovaného dotazníku DEMOR, který byl adaptován s ohledem na podmínky žáků se SP. V prezentované studii byly zjištěny pozitivní vztahy k tělesné výchově u žáků se SP. (cs)
- The purpose of this study was to compare the dimensions of emotional reactions of pupils who are deaf or hard of hearing (D/HH) in schools for the deaf and those compare with integrated pupils who are D/HH at basic school (grades 6th?9th) enrolled in physical education classes. It was also compared preferences in leisure time activities and the knowledge of pupils who are D/HH in both schools settings with regard to sport and sports activities related to this community. Participants in this study were integrated pupils who are D/HH (n = 7, 14.43 ? 1.27 years). These pupils were compared with pupils from schools for the deaf (n = 32; age 15.19 ? 1.24 years). At school for the deaf who was evaluated separately, were included 27 pupils who are D/HH (n = 27, age 15.41 ? 1.28 years). The standardized questionnaire DEMOR (dimensions of emotional reactions) was used in data collection. In presented study positive relationships to physical education in pupils who are D/HH were found. (en)
|
Title
| - Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením
- Physical education and leisure time preferences of pupils who are deaf or hard of hearing (en)
- Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením (cs)
|
skos:prefLabel
| - Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením
- Physical education and leisure time preferences of pupils who are deaf or hard of hearing (en)
- Tělesná výchova a preference volnočasových aktivit u žáků se sluchovým postižením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/10:10218254!RIV11-GA0-15510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(GP406/07/P176), Z(MSM6198959221)
|
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/10:10218254
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - sport; physical activity; leisure time; DEMOR; deaf; competitions (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Sigmund, Erik
- Kurková, Petra
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |