About: Integrace žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The presented article is concerned with the analysis of the current state of inclusion in general physical education (PE). The survey took place in 2007 in elementary schools. A Research sample consisted of 164 PE teachers who taught students with physical disabilities (164 boys, 90 girls). Out of the whole research sample 160 students were included to PE classes. The other students were released from PE based on a recommendation from their physicians. Inclusive PE should be based on a complex assessment of students. It should suit their individual needs and should be highly planned and systematic. (en)
  • Předkládaný příspěvek je věnován analýze současného stavu integrace ve školní tělesné výchově. Dotazníkové šetření probíhalo v roce 2007 na základních školách a skutečný výzkumný vzorek byl tvořen 164 respondenty (učiteli tělesné výchovy) vyučujícími žáky s tělesným postižením (164 chlapců, 90 dívek). Z tohoto celkového počtu sledovaných žáků s tělesným postižením (dále TP) bylo do hodin tělesné výchovy (dále TV) zapojeno 160. Zbytek byl na základě doporučení lékaře z TV uvolněn. Nezbytným předpokladem úspěšného začlenění žáka s tělesným postižením je vytvoření optimálních podmínek především ze strany školy (materiálních, prostorových, personálních) a také rodina dítěte s postižením musí učinit určité kroky vedoucí ke zefektivnění celého procesu. Integrace v TV by měla vždy vycházet z komplexní diagnostiky žáka, odpovídat jeho individuálním potřebám a měla by být v co možná největší míře plánovitá a systematická.
  • Předkládaný příspěvek je věnován analýze současného stavu integrace ve školní tělesné výchově. Dotazníkové šetření probíhalo v roce 2007 na základních školách a skutečný výzkumný vzorek byl tvořen 164 respondenty (učiteli tělesné výchovy) vyučujícími žáky s tělesným postižením (164 chlapců, 90 dívek). Z tohoto celkového počtu sledovaných žáků s tělesným postižením (dále TP) bylo do hodin tělesné výchovy (dále TV) zapojeno 160. Zbytek byl na základě doporučení lékaře z TV uvolněn. Nezbytným předpokladem úspěšného začlenění žáka s tělesným postižením je vytvoření optimálních podmínek především ze strany školy (materiálních, prostorových, personálních) a také rodina dítěte s postižením musí učinit určité kroky vedoucí ke zefektivnění celého procesu. Integrace v TV by měla vždy vycházet z komplexní diagnostiky žáka, odpovídat jeho individuálním potřebám a měla by být v co možná největší míře plánovitá a systematická. (cs)
Title
  • Integrace žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy
  • Inclusion of pupils with physical disabilities in physical education (en)
  • Integrace žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy (cs)
skos:prefLabel
  • Integrace žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy
  • Inclusion of pupils with physical disabilities in physical education (en)
  • Integrace žáků s tělesným postižením do hodin tělesné výchovy (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15510/10:10214163!RIV11-MSM-15510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 264251
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15510/10:10214163
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • support of inclusion, student with special educational needs, Adapted Physical Education, teacher's assistant (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C1A6F57320D9]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Studia Sportiva
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 4
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Rybová, Lucie
  • Kudláček, Martin
issn
  • 1802-7679
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 75 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software