About: Transfer of didactic skills by students of physical education into pedagogical practice     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Úspěšná realizace nového pojetí tělesné výchovy na základních a středních školách je podmíněna kvalitní profesní přípravou učitelů tělesné výchovy. Analýza úrovně pedagogických praxí ukázala rezervy v integraci osvojování didaktických dovedností praktikantů při vyučování tělesné výchově a druhému aprobačnímu předmětu. Výzkumu se zúčastnilo na 55 základních a středních školách 57 praktikantů a 1867 studentů. Každý z praktikantů realizoval jednu habituální (obvyklou a co nejlepší) a následně u stejné skupiny studentů progresivní vyučovací jednotku (se zvýšení role studenta) v tělesné výchově a totéž ve druhem vyučovacím předmětu (11 vyučovacích předmětů). Studenti v tělesné výchově (H=25.34; p= .00; ?2 = .02) i v druhém vyučovacím předmětu (H=15,41; p= ,00; ?2 = .01) hodnotili pozitivněji progresivní vyučovací jednotky. Obdobně pozitivně hodnotili progresivní vyučovací jednotky i praktikanti. Děvčata hodnotila oba typy vyučovacích jednotek v obou vyučovacích předmětech pozitivněji než chlapci. Vyváření
  • Úspěšná realizace nového pojetí tělesné výchovy na základních a středních školách je podmíněna kvalitní profesní přípravou učitelů tělesné výchovy. Analýza úrovně pedagogických praxí ukázala rezervy v integraci osvojování didaktických dovedností praktikantů při vyučování tělesné výchově a druhému aprobačnímu předmětu. Výzkumu se zúčastnilo na 55 základních a středních školách 57 praktikantů a 1867 studentů. Každý z praktikantů realizoval jednu habituální (obvyklou a co nejlepší) a následně u stejné skupiny studentů progresivní vyučovací jednotku (se zvýšení role studenta) v tělesné výchově a totéž ve druhem vyučovacím předmětu (11 vyučovacích předmětů). Studenti v tělesné výchově (H=25.34; p= .00; ?2 = .02) i v druhém vyučovacím předmětu (H=15,41; p= ,00; ?2 = .01) hodnotili pozitivněji progresivní vyučovací jednotky. Obdobně pozitivně hodnotili progresivní vyučovací jednotky i praktikanti. Děvčata hodnotila oba typy vyučovacích jednotek v obou vyučovacích předmětech pozitivněji než chlapci. Vyváření (cs)
  • The successful application of new concepts in physical education to its instruction at basic and middle schools depends on the quality professional preparation of teachers of physical education. An analysis of the qualitative standards found in pedagogical practice showed that there are reserves in the integration of didactic skills being learned by student teachers, while giving instruction in physical education classes, as well as in their second subject. Participants in the research included 57 student teachers and 1867 students at 55 basic and middle schools. Each of the student teachers carried out one habitual (usual and best) type lesson, and then, with the same group of students, tried a progressive instructional unit (with the student having an increased role). This was done in both the physical education lesson as well as in the student teacher´s second major subject. There were a total of 11instructional subjects. Students attending the physical education instructional units (H=25.34; p= .0 (en)
Title
  • Transfer of didactic skills by students of physical education into pedagogical practice (en)
  • Transfer didaktických dovedností studentů tělesné výchovy na pedagogických praxích
  • Transfer didaktických dovedností studentů tělesné výchovy na pedagogických praxích (cs)
skos:prefLabel
  • Transfer of didactic skills by students of physical education into pedagogical practice (en)
  • Transfer didaktických dovedností studentů tělesné výchovy na pedagogických praxích
  • Transfer didaktických dovedností studentů tělesné výchovy na pedagogických praxích (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15510/04:00001310!RIV/2005/MSM/155105/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 54-80
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 155100015)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 590609
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15510/04:00001310
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • physical education;lesson;pupil's role;education process;pedagogical training (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C4E0617CA72E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Tělesná kultura
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 29
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chmelík, František
  • Frömel, Karel
  • Fialová, Ludmila
  • Mitáš, Josef
  • Svozil, Zbyněk
  • Stelzer, Jiří
  • Ludva, Pavel
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1211-6521
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software