Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The purpose of this presentation is to provide basic overview of phenomenon of inclusion in PE. presentation has 3 parts: a) results descriptive questionnaire, b) results of focus group interviews and c) results of attitudinal questionnaire. It seems that children with greater disabilities are more often excluded and parents of these children believe that general PE is not necessary for their children and they often do not want their children in PE. (en)
- Tato prezentace podává komplexní pohled na problematiku integrace žáků s postižením do hodin TV a z těchto důvodů v ní spojuji výsledky 3 dílčích přístupů: a) deskriptivní studie ke stavu integrace v TV, b) rozhovory se 2 ohniskovými skupinami a c) postojové dotazníky u studentů VŠ programů TV. Situace se jeví ta, že žáci s těžším postižením jsou mnohdy vyřazovány z hodin TV.
- Tato prezentace podává komplexní pohled na problematiku integrace žáků s postižením do hodin TV a z těchto důvodů v ní spojuji výsledky 3 dílčích přístupů: a) deskriptivní studie ke stavu integrace v TV, b) rozhovory se 2 ohniskovými skupinami a c) postojové dotazníky u studentů VŠ programů TV. Situace se jeví ta, že žáci s těžším postižením jsou mnohdy vyřazovány z hodin TV. (cs)
|
Title
| - Integrace dětí s tělesným postižením do hodin běžné TV: současný stav, postoje a názory současných i budoucích učitelů TV
- Integrace dětí s tělesným postižením do hodin běžné TV: současný stav, postoje a názory současných i budoucích učitelů TV (cs)
- Inclusion of children with physical desabilities in general PE: current state, attitudes and beliefs of present and future PE teachers (en)
|
skos:prefLabel
| - Integrace dětí s tělesným postižením do hodin běžné TV: současný stav, postoje a názory současných i budoucích učitelů TV
- Integrace dětí s tělesným postižením do hodin běžné TV: současný stav, postoje a názory současných i budoucích učitelů TV (cs)
- Inclusion of children with physical desabilities in general PE: current state, attitudes and beliefs of present and future PE teachers (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/04:00001260!RIV/2005/MSM/155105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/04:00001260
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - inclusion;integration;children with physical disabilities;physical education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Conference proceedings Physical education and sport 2004, Liberec - Euroregion Nisa
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |