Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V profesní přípravě učitelů telesné výchovy jedůležité, aby pojetí pedagogických praxí bylo v kontinuitě s preferovanými didaktickými koncepcemi. Hlavním cílem výzkumu proto bylo ověřit vliv nově koncipovaných progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na žáky a praktikanty v podmínkách vyučovacích praxí. Výzkumu se zúčastnilo na čtyřech vysokých školách (Katowice, Olomouc, Prešov a Wroclaw) celkem 239 praktikantů a 3220 žáků středních škol. Všichni praktikanti realizovali habilituální a progresivní vyučovací jednotky tělesné výchovy (s edukační intervenci ke zvýšení role žáka). Progresivní vyučovací jednotky byly hodnoceny žáky i praktikanty pozitivněji než habituální vyučovací jednotky.
- During professional preparation of pyhsical education teachers it is necessary to have the project of student teaching in agreement with preferred didactic conceptions. That is why the main aim of the research was to verify the influece of nexly designedprogressive physical education lessons on pupils and practising students during the course of student teaching. Totally, 239 practising studentss from four Universities (Kattowice, Olomouc, Prešov and Wroclaw) and 3220 secondary school pupils participat ed in thiss research. Each practising student realissed habitual and progressive Physical education lessons (education intervention aimed at increasing the pupil¨s role). Progressive lessons were assessed in more positive way than habitual lessons. (en)
|
Title
| - Student teaching of Physical education students within international context (en)
- Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu
- Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Student teaching of Physical education students within international context (en)
- Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu
- Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15510/02:00000251!RIV/2003/MSM/155103/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15510/02:00000251
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - student teaching; evaluation; lesson; teaching style (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Frömel, Karel
- Mitáš, Josef
- Svozil, Zbyněk
- Bartoszewicz, Ryszard
- Górna, Krystyna
- Babčáková, Viera
- Koszczyc, Tadeusz
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |