Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje sociálních dovedností dětí předškolního věku umístěnými v ústavní péči. Na základě pozorování a především rozhovorů s pracovníky dětského domova pro děti do 3 let věku jsou popsány, analyzovány a interpretovány konkrétní možnosti, které respondenti při své práci využívají. Zjišťovány jsou rovněž možnosti, které jsou známy, ale využívány nejsou. Ve výzkumu zmiňujeme také problematiku systematičnosti a záměrnosti v oblasti výchovného působení na děti. Diskutujeme případné nedostatky rozvoje sociálních kompetencí dětí v ústavní péči v působnosti ministerstva zdravotnictví a navrhujeme opatření ke zlepšení stávající situace v dané oblasti.
- Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje sociálních dovedností dětí předškolního věku umístěnými v ústavní péči. Na základě pozorování a především rozhovorů s pracovníky dětského domova pro děti do 3 let věku jsou popsány, analyzovány a interpretovány konkrétní možnosti, které respondenti při své práci využívají. Zjišťovány jsou rovněž možnosti, které jsou známy, ale využívány nejsou. Ve výzkumu zmiňujeme také problematiku systematičnosti a záměrnosti v oblasti výchovného působení na děti. Diskutujeme případné nedostatky rozvoje sociálních kompetencí dětí v ústavní péči v působnosti ministerstva zdravotnictví a navrhujeme opatření ke zlepšení stávající situace v dané oblasti. (cs)
- The paper deals with the possibilities of social skills development of the preschool children placed in institutional care. Based on observations, and especially on the interviews with the staff of home for children under 3 years of age, the specific options, which the respondents use for their work, are described, analyzed, and interpreted. This survey also uncovers the options, that are known, but not used. The research also mentions the issue of orderliness and purposefulness of the educational influence on children. We discuss the eventual shortcomings of the social competence development of children in institutional care under the Czech Ministry of Health. Based on this, the measures are proposed to improve the current situation in the given region. (en)
|
Title
| - Possibilities of support of the social skills for children in institutional care (en)
- Možnosti podpory sociálních dovedností dětí v ústavní péči
- Možnosti podpory sociálních dovedností dětí v ústavní péči (cs)
|
skos:prefLabel
| - Possibilities of support of the social skills for children in institutional care (en)
- Možnosti podpory sociálních dovedností dětí v ústavní péči
- Možnosti podpory sociálních dovedností dětí v ústavní péči (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/14:33152337!RIV15-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/14:33152337
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - institutional care; child at risk; Social competence (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Magister: refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |