Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article deals with the concept of discipline at the beginning teacher. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the discipline as a concept, to maintain discipline, about the causes of failure of discipline, the factors causing insubordination. The article also describes the authority as one of the important points in the discipline. It deals with the classroom and ultimately prevention and solution indiscipline. In the empirical part of the article deals with the methods of data collection, namely semi-structured interviews and questionnaires. In our research hypotheses were set to which the article tries to answer using statistically processed data. A separate chapter is devoted to the actual article the results of an empirical investigation. (en)
- Článek se zabývá konceptem kázně u začínajícího učitele. Je rozdělen na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o kázni jako pojmu, o udržení kázně, o příčinách nedodržení kázně, o faktorech způsobujících nekázeň. Článek také vystihuje autoritu jako jeden z důležitých bodů při dodržování kázně. Zabývá se klimatem třídy a v neposlední řadě prevencí a řešením nekázně. V empirické části se článek zabývá metodami sběru dat, konkrétně polostrukturovaným rozhovorem a dotazníkem. Ve výzkumném šetření byly stanoveny hypotézy, na které se článek snaží odpovědět pomocí statisticky zpracovaných dat. Samostatná kapitola článku je věnována samotným výsledkům empirického šetření.
- Článek se zabývá konceptem kázně u začínajícího učitele. Je rozdělen na teoretickou a empirickou část. Teoretická část pojednává o kázni jako pojmu, o udržení kázně, o příčinách nedodržení kázně, o faktorech způsobujících nekázeň. Článek také vystihuje autoritu jako jeden z důležitých bodů při dodržování kázně. Zabývá se klimatem třídy a v neposlední řadě prevencí a řešením nekázně. V empirické části se článek zabývá metodami sběru dat, konkrétně polostrukturovaným rozhovorem a dotazníkem. Ve výzkumném šetření byly stanoveny hypotézy, na které se článek snaží odpovědět pomocí statisticky zpracovaných dat. Samostatná kapitola článku je věnována samotným výsledkům empirického šetření. (cs)
|
Title
| - Concept of discipline on novice elementary school teacher (en)
- Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole
- Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole (cs)
|
skos:prefLabel
| - Concept of discipline on novice elementary school teacher (en)
- Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole
- Koncept kázně u začínajícího učitele na základní škole (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/14:33151295!RIV15-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/14:33151295
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - questionnaire; interviews; motivation; authority; Discipline (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Chudý, Štefan
- Kučerová, Lucie
- Neumeister, Pavel
- Buchtová, Tereza
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |