About: Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsme realizovali tříletý výzkumný projekt Grantové agentury České republiky s názvem Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů (2011-2013). Sledovali jsme, jak studenti ve věku 12 - 20 let čtou a vnímají různé druhy básní, nakolik jsou schopni je interpretovat bez výrazné asistence učitele. Zároveň jsme v longitudinální linii šetření zkoumali, jak lze studentský vztah k poezii ovlivňovat volbou vhodných vyučovacích metod založených na zážitkové pedagogice, rozvíjení kreativity a na citlivém přístupu k individuálním studentským interpretacím. Studentský interpretační vhled do poezie jsme sledovali metodou ohniskové skupiny. Celkově se do výzkumu zapojilo 1088 respondentů, kteří v několika dílčích etapách posuzovali vybrané básnické texty, či byli zapojeni do longitudinálního šetření (240 respondentů).
  • Na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsme realizovali tříletý výzkumný projekt Grantové agentury České republiky s názvem Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů (2011-2013). Sledovali jsme, jak studenti ve věku 12 - 20 let čtou a vnímají různé druhy básní, nakolik jsou schopni je interpretovat bez výrazné asistence učitele. Zároveň jsme v longitudinální linii šetření zkoumali, jak lze studentský vztah k poezii ovlivňovat volbou vhodných vyučovacích metod založených na zážitkové pedagogice, rozvíjení kreativity a na citlivém přístupu k individuálním studentským interpretacím. Studentský interpretační vhled do poezie jsme sledovali metodou ohniskové skupiny. Celkově se do výzkumu zapojilo 1088 respondentů, kteří v několika dílčích etapách posuzovali vybrané básnické texty, či byli zapojeni do longitudinálního šetření (240 respondentů). (cs)
  • At the Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, we have implemented a three-year research project of the Grant Agency of the Czech Republic called Reception of poetry in pubescent and adolescent readers (2011 - 2013). We watched as students aged from 12 to 20 years read and perceive different kinds of poems, how they are able to interpret them without significant help of the teacher. We have also investigated in the longitudinal line of the research how students' relationship to poetry can be influenced by the choice of appropriate teaching methods based on experiential learning, developing creativity and sensitive approach to individual student interpretations. We observed the students' interpretive insight into poetry by the method of focus group. Overall, the research involved 1088 respondents that assessed selected poetic texts in several sub stages, or were involved in a longitudinal survey (240 respondents). (en)
Title
  • Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka
  • Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka (cs)
  • Poetry, students and teachers. Reception, interpretation, teaching (en)
skos:prefLabel
  • Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka
  • Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka (cs)
  • Poetry, students and teachers. Reception, interpretation, teaching (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/13:33146582!RIV14-GA0-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GAP407/11/0594)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 96745
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/13:33146582
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • teaching; interpretation; reception; teachers; students; Poetry (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D898EFD15E91]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Olomouc
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Odborná publikace
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vala, Jaroslav
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Palackého v Olomouci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-244-3922-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software