Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Education through e-learning has become an inalienable part of the university curriculum. For this purpose, specialized educational materials, also known as electronic teaching materials, have been created. These materials consist of many structural elements, but the question is whether these materials respect the individuality of students, which is reflected, for example by their learning style preferences. Thus within the framework of the implemented survey research, the course and the partial results of which are presented in the paper hereby submitted, the question of whether the individual structural elements of electronic teaching materials are of the same importance for different groups of students, identified according to their learning style preferences based od the VARK classification, was raised. (en)
- Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedy řešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.
- Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedy řešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK. (cs)
|
Title
| - The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students (en)
- Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
- Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů (cs)
|
skos:prefLabel
| - The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students (en)
- Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
- Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33145780!RIV14-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33145780
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cluster analysis; factor analysis; interactivity; multimedia; structural elements; electronic teaching material; Learning styles (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dostál, Jiří
- Klement, Milan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |