Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The contribution focuses on symptomatic speech disorders in a context of contemporary trends of special needs education and speech and language differential diagnosis. The author emphasizes the importance of a speech and language therapist's involvement in the implementation of strategies and principles of inclusive education and the necessity of interlinking the pre-gradual curriculum for speech and language therapy qualification with special education knowledge and the knowledge of related disciplines and professions covering what is known as symptomatic speech disorders. The speech and language therapist plays a crucial role in an assessment of communication ability in persons with special needs especially in inclusive settings. It is necessary for the therapist to be well prepared for this role by receiving quality pre-gradual training, which should not only cover knowledge and practice in respect of communication disorders and deviations, but also special education, teaching methods, general education, psychology, linguistics, medicine and other disciplines. (en)
- Příspěvek se zaměřuje na symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. Autorka zdůrazňuje význam zapojení logopeda do implementace strategií a principů inkluzivní edukace a nezbytnost propojení pregraduálního kurikula logopedů se znalostmi z oblasti speciální pedagogiky a znalostmi dalších předmětů a oborů pokrývajících oblast tzv. symptomatických poruch řeči. Logoped hraje klíčovou úlohu v diagnostice komunikační schopnosti osob se speciálními vzdělávacími potřebami především v inkluzivním prostředí. Pro logopeda je nezbytné, aby byl na tuto roli dobře připraven prostřednictví kvalitní pregraduální přípravy, která by neměla zahrnovat pouze znalosti a dovednosti týkající se poruch a odchylek komunikace, ale také speciální a obecné pedagogiky, didaktiky, psychologie, lingvistiky, lékařství a dalších disciplín.
- Příspěvek se zaměřuje na symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. Autorka zdůrazňuje význam zapojení logopeda do implementace strategií a principů inkluzivní edukace a nezbytnost propojení pregraduálního kurikula logopedů se znalostmi z oblasti speciální pedagogiky a znalostmi dalších předmětů a oborů pokrývajících oblast tzv. symptomatických poruch řeči. Logoped hraje klíčovou úlohu v diagnostice komunikační schopnosti osob se speciálními vzdělávacími potřebami především v inkluzivním prostředí. Pro logopeda je nezbytné, aby byl na tuto roli dobře připraven prostřednictví kvalitní pregraduální přípravy, která by neměla zahrnovat pouze znalosti a dovednosti týkající se poruch a odchylek komunikace, ale také speciální a obecné pedagogiky, didaktiky, psychologie, lingvistiky, lékařství a dalších disciplín. (cs)
|
Title
| - Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky.
- Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. (cs)
- Symptomatic speech disorders in the context of current trends in special education speech and differential diagnosis. (en)
|
skos:prefLabel
| - Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky.
- Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. (cs)
- Symptomatic speech disorders in the context of current trends in special education speech and differential diagnosis. (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33147094!RIV14-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33147094
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - EU strategies; inclusive speech and language therapy; speech and language therapy; Symptomatic speech disorders (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z mezinárodní vědecké konference Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967-2012
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Komenského v Bratislave
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |