Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je věnován analýze některých aspektů v oblasti ICT kompetencí učitelů. Co se týče ICT vzdělávání učitelů, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové již nemají možnost dalšího systematického vzdělávání v této oblasti. Na tuto situaci jsme zareagovali vytvořením uceleného souboru kurzů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí učitelů, které jsou v současné době realizovány Odborem ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty UP v Olomouci v rámci projektu ESF CZ.1.07/1.3.00/14.0011. V článku je komparován stav vybraných výzkumných závěrů v oblasti užívání ICT ze strany pedagogických pracovníků s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci našich ICT kurzů pro učitele. V roce 2010 byla provedena pilotní studie, v roce 2011-2012 pak rozšířený výzkum. Součástí probíhajícího projektu je rovněž vyhodnocení efektivity vzdělávacích kurzů a evaluace distančních elektronických studijních opor v LMS Unifor pomocí optimalizovaného systému hodnocení vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning, který byl vytvořen v rámci řešení projektu GAČR č. P407/11/1306.
- Příspěvek je věnován analýze některých aspektů v oblasti ICT kompetencí učitelů. Co se týče ICT vzdělávání učitelů, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové již nemají možnost dalšího systematického vzdělávání v této oblasti. Na tuto situaci jsme zareagovali vytvořením uceleného souboru kurzů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí učitelů, které jsou v současné době realizovány Odborem ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty UP v Olomouci v rámci projektu ESF CZ.1.07/1.3.00/14.0011. V článku je komparován stav vybraných výzkumných závěrů v oblasti užívání ICT ze strany pedagogických pracovníků s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci našich ICT kurzů pro učitele. V roce 2010 byla provedena pilotní studie, v roce 2011-2012 pak rozšířený výzkum. Součástí probíhajícího projektu je rovněž vyhodnocení efektivity vzdělávacích kurzů a evaluace distančních elektronických studijních opor v LMS Unifor pomocí optimalizovaného systému hodnocení vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning, který byl vytvořen v rámci řešení projektu GAČR č. P407/11/1306. (cs)
- The paper is devoted to the analysis of some aspects the ICT competencies of teachers. Regarding ICT teacher training - due to the termination of systematic government programs aimed at developing of ICT skills in this area - the vacuum has originated and teachers have no longer the possibility of further systematic training in this area. At this situation, we responded by creating a coherent set of courses aimed at developing ICT skills of teachers that have been implemented by the Department of ICT Education at Pedagogical Faculty in Olomouc within the ESF project No. CZ.1.07/1.3.00/14.0011. In this paper we compare the status of selected research findings in the use of ICT by teachers with the results of our research probes that have been realized by providing of our ICT courses for teachers - in 2010, a pilot study, in 2011?2012, then expanded research. Part of an ongoing project is an assessment of the effectiveness the training courses and evaluation of distant electronic study supports in the LMS Unifor through the optimized system of evaluation the educational materials for distance education and e-learning, which has been created within the project GACR No. P407/11/1306. (en)
|
Title
| - ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku
- ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku (cs)
- ICT Competences of Teachers and Education in Information Age (en)
|
skos:prefLabel
| - ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku
- ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku (cs)
- ICT Competences of Teachers and Education in Information Age (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33144107!RIV14-GA0-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33144107
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education in Information Age; Competences of Teachers; ICT (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XX. výroční konference ČAPV - Kvalita ve vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Marešová, Hana
- Klement, Milan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |