Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Over the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education, not only within the framework of part-time study modes, but increasingly also in the full time programs of study, accredited and implemented at Czech tertiary institutions. In connection with its deployment on a larger scale a number of problems arose. That resulted in the formulation of new research hypoteses, among the most important being the presumed influence of some factors on the quality of education using e-learning, the necessity of an effective activization of students, of the creation and development of their competencies. (en)
- E-learning se za posledních několik let stal integrální součástí vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů akreditovaných a realizovaných na českých vysokých školách. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplynula řada problémů, které vyúsťují ve formulaci nových výzkumných hypotéz. Za závažné lze např. označit vlivy působící na kvalitu vzdělávání s využitím e-learningu, jakým způsobem studenty co nejefektivněji aktivizovat, jak vytvářet a rozvíjet kompetence. Existuje řada vnějších i vnitřních faktorů, které působí více či méně skrytě, ve větší či menší intenzitě, avšak je nanejvýše žádoucí je identifikovat, popsat, analyzovat a minimalizovat či maximalizovat jejich vliv tak, aby ve větším měřítku nedocházelo k negativnímu ovlivňování kvality poskytovaného vysokoškolského vzdělávání pod tlakem módních trendů.
- E-learning se za posledních několik let stal integrální součástí vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů akreditovaných a realizovaných na českých vysokých školách. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplynula řada problémů, které vyúsťují ve formulaci nových výzkumných hypotéz. Za závažné lze např. označit vlivy působící na kvalitu vzdělávání s využitím e-learningu, jakým způsobem studenty co nejefektivněji aktivizovat, jak vytvářet a rozvíjet kompetence. Existuje řada vnějších i vnitřních faktorů, které působí více či méně skrytě, ve větší či menší intenzitě, avšak je nanejvýše žádoucí je identifikovat, popsat, analyzovat a minimalizovat či maximalizovat jejich vliv tak, aby ve větším měřítku nedocházelo k negativnímu ovlivňování kvality poskytovaného vysokoškolského vzdělávání pod tlakem módních trendů. (cs)
|
Title
| - Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
- Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání (cs)
- Usage and role of e-learning in contemporary higher education (en)
|
skos:prefLabel
| - Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
- Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání (cs)
- Usage and role of e-learning in contemporary higher education (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/12:33139288!RIV13-GA0-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/12:33139288
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - e-Learning, research, factor analysis (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Dostál, Jiří
- Klement, Milan
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |