About: Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Over the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education, not only within the framework of part-time study modes, but increasingly also in the full time programs of study, accredited and implemented at Czech tertiary institutions. In connection with its deployment on a larger scale a number of problems arose. That resulted in the formulation of new research hypoteses, among the most important being the presumed influence of some factors on the quality of education using e-learning, the necessity of an effective activization of students, of the creation and development of their competencies. (en)
  • E-learning se za posledních několik let stal integrální součástí vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů akreditovaných a realizovaných na českých vysokých školách. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplynula řada problémů, které vyúsťují ve formulaci nových výzkumných hypotéz. Za závažné lze např. označit vlivy působící na kvalitu vzdělávání s využitím e-learningu, jakým způsobem studenty co nejefektivněji aktivizovat, jak vytvářet a rozvíjet kompetence. Existuje řada vnějších i vnitřních faktorů, které působí více či méně skrytě, ve větší či menší intenzitě, avšak je nanejvýše žádoucí je identifikovat, popsat, analyzovat a minimalizovat či maximalizovat jejich vliv tak, aby ve větším měřítku nedocházelo k negativnímu ovlivňování kvality poskytovaného vysokoškolského vzdělávání pod tlakem módních trendů.
  • E-learning se za posledních několik let stal integrální součástí vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů akreditovaných a realizovaných na českých vysokých školách. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplynula řada problémů, které vyúsťují ve formulaci nových výzkumných hypotéz. Za závažné lze např. označit vlivy působící na kvalitu vzdělávání s využitím e-learningu, jakým způsobem studenty co nejefektivněji aktivizovat, jak vytvářet a rozvíjet kompetence. Existuje řada vnějších i vnitřních faktorů, které působí více či méně skrytě, ve větší či menší intenzitě, avšak je nanejvýše žádoucí je identifikovat, popsat, analyzovat a minimalizovat či maximalizovat jejich vliv tak, aby ve větším měřítku nedocházelo k negativnímu ovlivňování kvality poskytovaného vysokoškolského vzdělávání pod tlakem módních trendů. (cs)
Title
  • Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
  • Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání (cs)
  • Usage and role of e-learning in contemporary higher education (en)
skos:prefLabel
  • Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
  • Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání (cs)
  • Usage and role of e-learning in contemporary higher education (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/12:33139288!RIV13-GA0-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GAP407/11/1306)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 179783
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/12:33139288
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • e-Learning, research, factor analysis (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6D8BB0D32D7F]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aula
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2012
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Dostál, Jiří
  • Klement, Milan
issn
  • 1210-6658
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 59 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software