Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Social disadvantage is an important factor that can affect many aspects of adequate child development and is an important variable in its chances for education and subsequent application in society. We believe that teachers attidue, consisting of cognitive, emotional and conative components, can significantly influence both negatively and positively educational process and educational activities of teacher in relation to socially disadvantaged students. Aim of this paper is to present the theoretical background and research objectives (IGA) in this area. (en)
- Sociální znevýhodnění je jedním z významných faktorů, který může z mnoha hledisek ovlivnit adekvátní rozvoj dítěte a představuje významnou proměnnou v jeho šancích na vzdělání a následném uplatnění se ve společnosti. Domníváme se, že učitelův postoj skládající se z kognitivních, emotivních a konativních složek může významně ovlivnit jak záporně, tak kladně výchovně - vzdělávací proces a edukační činnost učitele ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům. Cílem příspěvku je prezentovat teoretická východiska a záměry výzkumu (IGA) v této oblasti.
- Sociální znevýhodnění je jedním z významných faktorů, který může z mnoha hledisek ovlivnit adekvátní rozvoj dítěte a představuje významnou proměnnou v jeho šancích na vzdělání a následném uplatnění se ve společnosti. Domníváme se, že učitelův postoj skládající se z kognitivních, emotivních a konativních složek může významně ovlivnit jak záporně, tak kladně výchovně - vzdělávací proces a edukační činnost učitele ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům. Cílem příspěvku je prezentovat teoretická východiska a záměry výzkumu (IGA) v této oblasti. (cs)
|
Title
| - Theoretical analysis of the attitudes of primary school teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils (en)
- Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
- Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Theoretical analysis of the attitudes of primary school teachers in relation to the education of socially disadvantaged pupils (en)
- Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
- Teoretická východiska analýzy postojů učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/11:10225337!RIV12-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/11:10225337
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - social disadvantage, attidues, education process, teacher (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sociální pedagogika v souvislostech globální krize
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kocourková, Vladimíra
- Šafránková, Anna
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Institut mezioborových studií Brno
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |