About: Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The effectiveness of education is a variable that is very difficult to measure, influenced by a number of input components - students, teachers, curriculum documents, internal and external factors of the school. In the most general level, the effectiveness of education defined as success in meeting educational goals or more efficient spending of forces and means for achieving the objectives of education. The principal areas of effectiveness include professional school leadership, quality teaching staff, vision and goals, school climate, communication, ability to co-operation, sources of funding, curriculum or educational attainment. To assess the efficiency is therefore necessary to consider a large number of indicators that are often only difficult to measure. Therefore, you can meet with different sub-types of efficiencies, which is precisely the advantage of specificity and resulting easier and more objective measurability. (en)
  • Efektivnost vzdělávání je veličina, která je jen velmi obtížně měřitelná, ovlivňovaná řadou vstupních komponent - žáci, učitelé, kurikulární dokumenty, vnitřní i vnější faktory školy. V nejobecnější rovině je efektivnost vzdělávání definována jako úspěšnost v plnění výukových cílů, nebo spíše účinné vynakládání sil a prostředku při realizaci cílů výchovy a vzdělávání. K základním oblastem efektivnosti patří zejména profesionalita vedení školy, kvalita pedagogického sboru, vize a cíle, klima školy, komunikace, schopnost kooperace, zdroje financování, kurikulum případně vzdělávací výsledky. K posouzení efektivnosti je tudíž nutné uvažovat velké množství ukazatelů, které jsou mnohdy jen s obtížemi měřitelné. Proto se lze setkat s různými dílčími typy efektivnosti, jejichž výhodou je právě jejich specifičnost a z ní vyplývající snadnější i objektivnější měřitelnost.
  • Efektivnost vzdělávání je veličina, která je jen velmi obtížně měřitelná, ovlivňovaná řadou vstupních komponent - žáci, učitelé, kurikulární dokumenty, vnitřní i vnější faktory školy. V nejobecnější rovině je efektivnost vzdělávání definována jako úspěšnost v plnění výukových cílů, nebo spíše účinné vynakládání sil a prostředku při realizaci cílů výchovy a vzdělávání. K základním oblastem efektivnosti patří zejména profesionalita vedení školy, kvalita pedagogického sboru, vize a cíle, klima školy, komunikace, schopnost kooperace, zdroje financování, kurikulum případně vzdělávací výsledky. K posouzení efektivnosti je tudíž nutné uvažovat velké množství ukazatelů, které jsou mnohdy jen s obtížemi měřitelné. Proto se lze setkat s různými dílčími typy efektivnosti, jejichž výhodou je právě jejich specifičnost a z ní vyplývající snadnější i objektivnější měřitelnost. (cs)
Title
  • Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi
  • Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi (cs)
  • The effectiveness of teaching with the project construction sets electro technical (en)
skos:prefLabel
  • Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi
  • Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi (cs)
  • The effectiveness of teaching with the project construction sets electro technical (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/11:10222178!RIV12-MSM-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 196148
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/11:10222178
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Construction electro technical sets, Research; Teaching project; Effectiveness (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E19BA576187D]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Současné trendy v oblasti popularizace technického vzdělávání na základních, středních a vysokých školách.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Serafín, Čestmír
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • UJP
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7414-353-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software