Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - With increasing using electronic support of educational process called e-learning increase pretensions for content of education using this support. Content of e-learning is formed by electronic study materials with its specifics for education. Attention is especially focused on advantages which this form of study materials benefits against printed study materials. We will refer to possibilities of content structure, interactive, design and possibilities of study material conversion to electronic form. In conclusion we will refer to the necessity of content compatibility with e-learning platforms and the necessity to respect specific standards. (en)
- Se vzrůstajícím využíváním elektronické podpory vzdělávacího procesu zvané e-learning, vzrůstají také nároky na obsah vzdělávání využívající této podpory. Obsahem e-learningu jsou elektronické studijní materiály, které mají pro vzdělávání svá specifika. Především se zaměříme na výhody, které nám tato forma studijních materiálů přináší oproti studijním materiálům tištěným. Ukážeme si, jaké jsou možnosti struktury obsahu, interaktivity, grafické úpravy (design) a také možnosti převodu studijních materiálů do této elektronické podoby. Na závěr poukážeme na nutnost kompatibility obsahu s e-learningovými platformami a s tím související nutnost respektování určitých standardů.
- Se vzrůstajícím využíváním elektronické podpory vzdělávacího procesu zvané e-learning, vzrůstají také nároky na obsah vzdělávání využívající této podpory. Obsahem e-learningu jsou elektronické studijní materiály, které mají pro vzdělávání svá specifika. Především se zaměříme na výhody, které nám tato forma studijních materiálů přináší oproti studijním materiálům tištěným. Ukážeme si, jaké jsou možnosti struktury obsahu, interaktivity, grafické úpravy (design) a také možnosti převodu studijních materiálů do této elektronické podoby. Na závěr poukážeme na nutnost kompatibility obsahu s e-learningovými platformami a s tím související nutnost respektování určitých standardů. (cs)
|
Title
| - Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným
- Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným (cs)
- Advantages and disadvantages of electronic study supports in comparison with printed study supports (en)
|
skos:prefLabel
| - Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným
- Výhody a nevýhody elektronických studijních opor oproti studijním oporám tištěným (cs)
- Advantages and disadvantages of electronic study supports in comparison with printed study supports (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/10:10218380!RIV11-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/10:10218380
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Study supports, electronic study materials, e-learning, compatibility, standards (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XXIII International Colloquium on the Acquisition Process Management - Proceedings of electronic version of contribution
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |