Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek podává informace o kurikulárních dokumentech pro mateřské školy v České republice a na Slovensku. V České republice se jedná o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), na Slovensku o Státní vzdělávací program ISCED 0 ? preprimární vzdělávání (dáje jen ŠVP ISCED 0). V příspěvku se autorka pokusila provést komparaci těchto dvou kurikulárních dokumentů se zaměřením na klíčové kompetence, a to s akcentem na sociální klíčové kompetence a očekávané výstupy. Příspěvek reaguje na aktuální potřeby související s ověřováním předškolních kurikulárních dokumentů. Stále více se ukazuje potřeba ověřit, zda nastavení kompetencí a výstupů v předškolních kurikulech odpovídají možnostem dnešních dětí, zda jsou nastaveny v kontextu potřeb současné společnosti.
- Příspěvek podává informace o kurikulárních dokumentech pro mateřské školy v České republice a na Slovensku. V České republice se jedná o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), na Slovensku o Státní vzdělávací program ISCED 0 ? preprimární vzdělávání (dáje jen ŠVP ISCED 0). V příspěvku se autorka pokusila provést komparaci těchto dvou kurikulárních dokumentů se zaměřením na klíčové kompetence, a to s akcentem na sociální klíčové kompetence a očekávané výstupy. Příspěvek reaguje na aktuální potřeby související s ověřováním předškolních kurikulárních dokumentů. Stále více se ukazuje potřeba ověřit, zda nastavení kompetencí a výstupů v předškolních kurikulech odpovídají možnostem dnešních dětí, zda jsou nastaveny v kontextu potřeb současné společnosti. (cs)
- The contribution gives information about the curriculum for nursery school in the Czech Republic and Slovakia. In the Czech Republic it is the Framework Educational Programme for pre-school education and in Slovakia it is the State Framework Educational Programme ISCED 0 ? pre-school education. In the article the author tried to compare these two curricula documents with a focus on core competencies with emphasis on the social core competencies and expected effects. The article responds to current needs related to verification of pre-school curriculum. More evidence needed to determine whether a set of competencies and efects of pre-school curriculum correspond to the possibilities of today's children, whether they are set in the context of the needs of contemporary society. (en)
|
Title
| - Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku
- Comparation of the framework Educational programme for pre-school education in the Czech republic with pre-school curriculum in Slovakia (en)
- Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku (cs)
|
skos:prefLabel
| - Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku
- Comparation of the framework Educational programme for pre-school education in the Czech republic with pre-school curriculum in Slovakia (en)
- Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/10:10214697!RIV11-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/10:10214697
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Framework Educational Programme for pre-school education, State Framework Educational Programme ISCED 0 ? pre-school education, curriculum, core competencies, education, educational field, child of pre-school age. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Integrácia teórie a praxe ako determinant kvality modernej školy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |