Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic 6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP.
- Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic 6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP. (cs)
- The article deals with the significance creation, classification, and use recursion algorithms in education, especially turtle geometry. The origins of the parts are explained, notion recursion algorithms, and use in the contemporary time are remembered. The choice of recursion algorithms is emphasized from the field of expert demands and expansion of abstract thinking in pupils the lower secondary school. It pontificate readers with plus and minus common algorithms. At the end, it discusses about the future use of Microsoft Visual Basic 6 in the lower secondary education and potential usage in program RVP. (en)
|
Title
| - ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
- TURTLE GEOMETRY IN EDUCATI (en)
- ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ (cs)
|
skos:prefLabel
| - ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
- TURTLE GEOMETRY IN EDUCATI (en)
- ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/10:10214536!RIV11-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/10:10214536
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - algorithm, recursion algorithm, Visual Basic, turtle graphic (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl II.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Lavrinčík, Jan
- Klement, Milan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |