About: Inovace studia didaktiky technické a informační výchovy: vytváření kompetencí k integrované výuce     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper describes the conceptual innovation of a significant part of teaching the subject methodology implemented by the Department of Technical and Information Education PdF UP in Olomouc, which is the creation of competencies of future teachers for integrated education. This intention is clear from the current development of technology and views on the teaching of technology in secondary education, which are due, inter alia, general educational programs to determine the requirement for teaching about technology conceived and coherent, including the broader context of technology (science, social and humanities). This requirement is applied in teacher education at the design stage and in their own learning process, in which then can be developed skills of students within the meaning of key competencies, including their regulatory elements. Constructivist theory of learning shows that teachers are predominantly those practices and approaches which were themselves trained and experienced (en)
  • Příspěvek pojednává o koncepční inovaci významné části výuky oborové didaktiky, realizované na Katedře technické a informační výchovy PdF UP v Olomouci, která spočívá ve vytváření kompetencí budoucích učitelů k integrované výuce. Tento záměr vyplývá ze současného vývoje techniky a názorů na výuku o technice na úrovni sekundárního vzdělávání, které jsou dány mj. Rámcovými vzdělávacími programy, které určují požadavek na výuku o technice pojatou uceleně a včetně širších souvislostí techniky (přírodovědných, společenských i humanitních). Tento požadavek je učitelem uplatňován ve fázi projektování výuky a ve vlastním procesu výuky, při níž potom mohou být vytvářeny kompetence žáků ve smyslu klíčových kompetencí, včetně jejich složky regulační. Konstruktivistické teorie učení prokazují, že učitelé uplatňují především ty postupy a přístupy, jimiž byli sami připravováni a které prožili [1]. Je tedy potřebná výuka oborové didaktiky, v níž si studenti určitou vlastní činností vytvářejí předpoklady pro ří
  • Příspěvek pojednává o koncepční inovaci významné části výuky oborové didaktiky, realizované na Katedře technické a informační výchovy PdF UP v Olomouci, která spočívá ve vytváření kompetencí budoucích učitelů k integrované výuce. Tento záměr vyplývá ze současného vývoje techniky a názorů na výuku o technice na úrovni sekundárního vzdělávání, které jsou dány mj. Rámcovými vzdělávacími programy, které určují požadavek na výuku o technice pojatou uceleně a včetně širších souvislostí techniky (přírodovědných, společenských i humanitních). Tento požadavek je učitelem uplatňován ve fázi projektování výuky a ve vlastním procesu výuky, při níž potom mohou být vytvářeny kompetence žáků ve smyslu klíčových kompetencí, včetně jejich složky regulační. Konstruktivistické teorie učení prokazují, že učitelé uplatňují především ty postupy a přístupy, jimiž byli sami připravováni a které prožili [1]. Je tedy potřebná výuka oborové didaktiky, v níž si studenti určitou vlastní činností vytvářejí předpoklady pro ří (cs)
Title
  • Inovace studia didaktiky technické a informační výchovy: vytváření kompetencí k integrované výuce
  • Innovation Studies Education Technical and Information Education: developing competencies for integrated education (en)
  • Inovace studia didaktiky technické a informační výchovy: vytváření kompetencí k integrované výuce (cs)
skos:prefLabel
  • Inovace studia didaktiky technické a informační výchovy: vytváření kompetencí k integrované výuce
  • Innovation Studies Education Technical and Information Education: developing competencies for integrated education (en)
  • Inovace studia didaktiky technické a informační výchovy: vytváření kompetencí k integrované výuce (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/09:00009409!RIV10-MSM-15410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 319650
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/09:00009409
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Didactic and technical information education; teacher competence for integrated education; integrated learning; teaching material resources; construction (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [444671DC067D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Nové technologie ve výuce
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Havelka, Martin
  • Serafín, Čestmír
  • Kropáč, Jiří
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 978-80-210-5092-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software