Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek seznamuje s výsledkem výzkumu, ve kterém byla provedena verifikace již teoreticky vytvořené tapologie učitelů, podle níž se učitelé, podle jejich schopnosti a ochoty pracovat s inovacemi, dají rozdělit do pěti skupin. Na základě empirické analýzy se však ukázalo, že čeští učitelé svůj postoj k ICT vyjadřují poněkud odlišným způsobem, a to tak, že vytvářejí dvě názorově odlišné skupiny, z nichž jedna je vývojem a rychlostí výpočetní techniky frustrována a druhá naopak informační technologie, počítačové sítě a výpočetní techniku hojně využívá.
- Příspěvek seznamuje s výsledkem výzkumu, ve kterém byla provedena verifikace již teoreticky vytvořené tapologie učitelů, podle níž se učitelé, podle jejich schopnosti a ochoty pracovat s inovacemi, dají rozdělit do pěti skupin. Na základě empirické analýzy se však ukázalo, že čeští učitelé svůj postoj k ICT vyjadřují poněkud odlišným způsobem, a to tak, že vytvářejí dvě názorově odlišné skupiny, z nichž jedna je vývojem a rychlostí výpočetní techniky frustrována a druhá naopak informační technologie, počítačové sítě a výpočetní techniku hojně využívá. (cs)
- There was taken a verification of an already theoretically created teachers´ typology that shows the possible division of the latter into five groups according to their own ability and willingness to use innovations. By means of an empirical analysis we realized that Czech teachers express theirn attitudes towards ICT in different ways than can be divided into two groups. The first group is frustrated by the development of ICT whereas the second one makes a full use of ICT and computer networks. (en)
|
Title
| - Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití
- Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití (cs)
- Typology of Czech teachers according to their ICT technique - research utilization (en)
|
skos:prefLabel
| - Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití
- Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití (cs)
- Typology of Czech teachers according to their ICT technique - research utilization (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/07:00003762!RIV08-GA0-15410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/07:00003762
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teachers; ICT; E. M. Rogers a A. G. Moore´s typology; a pedagogical research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita J. Selyeho v Komárne
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |