Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Praktická realizace evropské integrace (se všemi úspěchy i problémy) naléhavě akcentuje to, že další osud Evropy je a bude ve stále větší míře závislý na vzdělávání a výchově občanů. Tato myšlenka, vyslovena již před staletími učitelem národů J.A. Komenským, nabyla na počátku 21. století na aktuálním významu. K prosazení občanského evropanského ducha může a musí významně přispět škola. Je tudíž zapotřebí evropansky připravených učitelů, což představuje prioritní úkol vysokých škol, jež pedagogy pro všechny vzdělávací stupně připravují.
- Praktická realizace evropské integrace (se všemi úspěchy i problémy) naléhavě akcentuje to, že další osud Evropy je a bude ve stále větší míře závislý na vzdělávání a výchově občanů. Tato myšlenka, vyslovena již před staletími učitelem národů J.A. Komenským, nabyla na počátku 21. století na aktuálním významu. K prosazení občanského evropanského ducha může a musí významně přispět škola. Je tudíž zapotřebí evropansky připravených učitelů, což představuje prioritní úkol vysokých škol, jež pedagogy pro všechny vzdělávací stupně připravují. (cs)
- The practical implementation of European integration (with all its successes and problems) bluntly accentuates the fact that the further destiny of Europe is, and in the future will be, more and more directly linked with its citizens' education and training. This concept, first voiced by Comenius, %22the teacher of nations%22, centuries ago, gained in relevance as the 21st century dawned. School can play a major role in fostering the spirit of civic Europeanism. To achieve this goal, teachers trained to be pro-European are needed. That is a priority for all unviersities preparing future teachers at all levels. (en)
|
Title
| - Evropanství a učitelství
- Evropanství a učitelství (cs)
- Europeanism and the Teaching Profession (en)
|
skos:prefLabel
| - Evropanství a učitelství
- Evropanství a učitelství (cs)
- Europeanism and the Teaching Profession (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/04:00001390!RIV/2005/MSM/154105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/04:00001390
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - European integration;Europeanism;Teaching Profession (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta Paedagogicae. Annus III. Prešov - Olomouc
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |