About: Elektrotechnické stavebnice jako prostředek humanizace technického vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Electricity play at our life so significant role, that her consideration already almost behind matter of course. Pressing cut-outs make light, on kinescope jump in picture. V hot climate are people dependent upon electricity, which drive their ventilator, refrigerator and air-conditioning. In cold limit electricity again bears light and warm to the human home, office and factory. Lightning, which behind storm intersects sky, is one of most conspicuous manifestation electricity. Almost in all else case is electricity invisible, and yet to us untiring wait on. But how middle earth put near people, who with manifestation electricity get-togetherness every day, but about her essence as a matter of fact nothing they don't know? How these phenomena explain pupil at school, namely not only with see to essence phenomenon, but largely to their mental and physical development? General discreteness enclosure electro techniques evokes then special emphasis just on conception synopses and on appropriate chaps te (en)
  • Elektřina hraje v našem životě tak významnou roli, že ji považujeme již téměř za samozřejmost. Stisknutím vypínače se rozsvítí světlo, na televizní obrazovce naskočí obraz. V horkém podnebí jsou lidé závislí na elektřině, která pohání jejich ventilátory, ledničky a klimatizaci. Ve studených krajích elektřina zase přináší světlo a teplo do lidských domovů, kanceláří a továren. Blesk, který za bouřky protne oblohu, je jedním z nejviditelnějších projevů elektřiny. Téměř ve všech ostatních případech je elektřina neviditelná, a přeci nám neúnavně slouží. Ale jak tento svět přiblížit lidem, kteří se s projevy elektřiny setkávají denně, ale o její podstatě vlastně nic nevědí? Jak tyto jevy vysvětlit žákům ve škole, a to nejen s přihlédnutím k podstatě jevů, ale hlavně k jejich psychickému i fyzickému vývoji? Celková abstraktnost oboru elektrotechniky vyvolává tedy zvláštní důraz právě na koncepci osnov i na příslušné kapitoly učebnic a metodických příruček, které jsou jí věnovány, klade důraz na humanistic
  • Elektřina hraje v našem životě tak významnou roli, že ji považujeme již téměř za samozřejmost. Stisknutím vypínače se rozsvítí světlo, na televizní obrazovce naskočí obraz. V horkém podnebí jsou lidé závislí na elektřině, která pohání jejich ventilátory, ledničky a klimatizaci. Ve studených krajích elektřina zase přináší světlo a teplo do lidských domovů, kanceláří a továren. Blesk, který za bouřky protne oblohu, je jedním z nejviditelnějších projevů elektřiny. Téměř ve všech ostatních případech je elektřina neviditelná, a přeci nám neúnavně slouží. Ale jak tento svět přiblížit lidem, kteří se s projevy elektřiny setkávají denně, ale o její podstatě vlastně nic nevědí? Jak tyto jevy vysvětlit žákům ve škole, a to nejen s přihlédnutím k podstatě jevů, ale hlavně k jejich psychickému i fyzickému vývoji? Celková abstraktnost oboru elektrotechniky vyvolává tedy zvláštní důraz právě na koncepci osnov i na příslušné kapitoly učebnic a metodických příruček, které jsou jí věnovány, klade důraz na humanistic (cs)
Title
  • Elektrotechnické stavebnice jako prostředek humanizace technického vzdělávání
  • Elektrotechnické stavebnice jako prostředek humanizace technického vzdělávání (cs)
  • Electrotechnic brick - box like agent humanization technical education (en)
skos:prefLabel
  • Elektrotechnické stavebnice jako prostředek humanizace technického vzdělávání
  • Elektrotechnické stavebnice jako prostředek humanizace technického vzdělávání (cs)
  • Electrotechnic brick - box like agent humanization technical education (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/04:00001363!RIV/2005/GA0/154105/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 223-230
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/02/1141)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 562678
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/04:00001363
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Electrotechnical;brick - box;humanization;technical education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [88C7A83C3D9E]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • SCHOLA
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Serafín, Čestmír
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská technická univerzita v Bratislave
https://schema.org/isbn
  • 80-227-2143-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software