Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek shrnuje tříleté zkušenosti z realizace projektu OPVK 2.2 Vysokoškolské vzdělávání s názvem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22. Projekt realizovaný v období 10/2010 - 9/2013 byl zaměřen na zkvalitnění profesní přípravy učitelů přírodovědných oborů v souladu s rostoucími potřebami současného konkurenčního prostředí na trhu pracovních sil, kde je stále větší důraz kladen na flexibilitu, adaptabilitu, tvořivost a iniciativu pracovníků. Jedním z hlavních záměrů projektu vedoucích k tomuto zkvalitnění bylo vytvoření inovovaných studijních plánů pro učitelské studium na Přírodovědecké fakultě UP. V rámci projektu byly vytvořeny nové sylaby některých vybraných předmětů a pro výuku zejména těchto předmětů byly zpracovány studijní opory. Dalšími klíčovými aktivitami projektu bylo vytvoření systému fakultních škol ve spádové oblasti PřF UP, zejména za účelem realizace nově pojatých studentských pedagogických praxí, péče o potenciální uchazeče o studium učitelských oborů na PřF UP a vzdělávací aktivity pro akademické pracovníky a studenty.
- Příspěvek shrnuje tříleté zkušenosti z realizace projektu OPVK 2.2 Vysokoškolské vzdělávání s názvem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22. Projekt realizovaný v období 10/2010 - 9/2013 byl zaměřen na zkvalitnění profesní přípravy učitelů přírodovědných oborů v souladu s rostoucími potřebami současného konkurenčního prostředí na trhu pracovních sil, kde je stále větší důraz kladen na flexibilitu, adaptabilitu, tvořivost a iniciativu pracovníků. Jedním z hlavních záměrů projektu vedoucích k tomuto zkvalitnění bylo vytvoření inovovaných studijních plánů pro učitelské studium na Přírodovědecké fakultě UP. V rámci projektu byly vytvořeny nové sylaby některých vybraných předmětů a pro výuku zejména těchto předmětů byly zpracovány studijní opory. Dalšími klíčovými aktivitami projektu bylo vytvoření systému fakultních škol ve spádové oblasti PřF UP, zejména za účelem realizace nově pojatých studentských pedagogických praxí, péče o potenciální uchazeče o studium učitelských oborů na PřF UP a vzdělávací aktivity pro akademické pracovníky a studenty. (cs)
- The paper summarizes three years of experience with realization of the project OPVK 2.2 Higher Education titled %22Professional science teachers training for careers in a competitive environment%22. Project, carried out in the period 10/2010 - 9/2013 focused on improving the training of teachers of science branches in accordance with the growing needs of the current competitive environment in the labor market, where more and more emphasis on flexibility, adaptability, creativity and initiative of workers. One of the main aims of the project leading to this improvement was the creation of innovative curricula for teacher training courses at the Faculty of Science UP. The project developed new syllabi of selected courses and especially for teaching these courses were created study textbooks. Other key activities of the project was to create a system of training schools in the area of ??the Faculty of Science, in particular for the implementation of the newly conceived student teaching experience, the care of potential candidates for the study of teacher programs at the Faculty of Science and educational activities for academic staff and students. (en)
|
Title
| - Zkušenosti s projektem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22
- Zkušenosti s projektem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22 (cs)
- Experience with the project %22Professional science teachers training for careers in a competitive environment%22 (en)
|
skos:prefLabel
| - Zkušenosti s projektem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22
- Zkušenosti s projektem %22Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí%22 (cs)
- Experience with the project %22Professional science teachers training for careers in a competitive environment%22 (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/13:33143504!RIV14-MSM-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/13:33143504
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Professional teacher training, science branch, project (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |