Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Climate change is the hot issue discussed on different levels and affecting everyday life even in political and economic decisions that touch everyone. To bring relevant scientific information understandable by the greatest group of people is necessary. In particular, to provide information of climate change to young generation, students and pupils, is very important. One way is e-learning - a modern form of distance learning. E-learning makes it possible to adapt education to individuals' needs, including disabled learners. Technology in support of learning enables remote communication and cooperation, removal of communication barriers, reduction of stress load. This leads to improved quality of the pupils' and students' learning approach. Current need of modern and efficient presentation of information focused on climate change is realized through the eklima project. The research aim is to create e-learning courses with a thematic focus on the climate and its change consisting of up-to-date and accurate information from the field of climate change and environment. The main objective of the courses is to provide educational materials to various groups of users (from primary schools to departmental staff offices), focusing on natural and social sciences related to the climate, climate change and other Earth sciences. (en)
- Vytvořením e-learningových kurzů na téma klimatu a jeho změny se zabývá projekt eklima. V rámci projektu byl vytvořen výukový model e-learningových kurzů celoživotního vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí se zaměřením na klima a jeho změnu. Garanti z oblasti vysokých škol společně s odborníky na klimatologii zajišťují kvalitu a množství informací z oblasti ochrany životního prostředí v jednotlivých lekcích. Obsah e-learningových kurzů je zaměřen na tematické okruhy zahrnující fyzikální podstatu klimatu, přírodovědné aspekty klimatu, ochranu přírody, krajiny a ovzduší, ekonomiku, legislativu a politiku ochrany klimatu, příčiny a důsledky změn klimatu, apod. Jednotlivé lekce přitom neposkytují pouze strohé informace, ale jsou zde uvedeny i náměty k zamyšlení nebo návody k racionálnímu využívání přírodních a obnovitelných zdrojů energie. Počítačem podporovaná výuka formou e-learningu hraje v celoživotním vzdělávání významnou roli, protože kromě tematicky zaměřeného obsahu kurzů se uživatel seznamuje i s počítačovým prostředím a s možnostmi internetu. Samotný kurz obsahuje kromě textových, grafických a multimediálních prvků i diskusní fóra, nápovědu, ale také odkazy na další internetové stránky a možné zdroje informací.
- Vytvořením e-learningových kurzů na téma klimatu a jeho změny se zabývá projekt eklima. V rámci projektu byl vytvořen výukový model e-learningových kurzů celoživotního vzdělávání ve vybraných oblastech životního prostředí se zaměřením na klima a jeho změnu. Garanti z oblasti vysokých škol společně s odborníky na klimatologii zajišťují kvalitu a množství informací z oblasti ochrany životního prostředí v jednotlivých lekcích. Obsah e-learningových kurzů je zaměřen na tematické okruhy zahrnující fyzikální podstatu klimatu, přírodovědné aspekty klimatu, ochranu přírody, krajiny a ovzduší, ekonomiku, legislativu a politiku ochrany klimatu, příčiny a důsledky změn klimatu, apod. Jednotlivé lekce přitom neposkytují pouze strohé informace, ale jsou zde uvedeny i náměty k zamyšlení nebo návody k racionálnímu využívání přírodních a obnovitelných zdrojů energie. Počítačem podporovaná výuka formou e-learningu hraje v celoživotním vzdělávání významnou roli, protože kromě tematicky zaměřeného obsahu kurzů se uživatel seznamuje i s počítačovým prostředím a s možnostmi internetu. Samotný kurz obsahuje kromě textových, grafických a multimediálních prvků i diskusní fóra, nápovědu, ale také odkazy na další internetové stránky a možné zdroje informací. (cs)
|
Title
| - Výuka distanční formou - e-learningové kurzy o aktuálních problémech klimatu
- Výuka distanční formou - e-learningové kurzy o aktuálních problémech klimatu (cs)
- Distance learning - e-learning courses about actual climate topics (en)
|
skos:prefLabel
| - Výuka distanční formou - e-learningové kurzy o aktuálních problémech klimatu
- Výuka distanční formou - e-learningové kurzy o aktuálních problémech klimatu (cs)
- Distance learning - e-learning courses about actual climate topics (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/11:33118935!RIV12-MZP-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/11:33118935
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Climate, E-learning, eklima, Education portal (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - PECHANEC, Vilém
- VÁVRA, Aleš
- ŠEFLOVÁ, Jitka
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |