Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru %22Management v chemii%22. Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení.
- E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru %22Management v chemii%22. Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení. (cs)
- E-learning publication is aimed at the participants of the study field %22Management in chemistry%22. The publication brings summary of the phases of marketing management of a company. It deals with marketing research, survey and SWOT and PEST analysis, tools and marketing methods. Marketing philosophy is defined as well as strategy and structure of marketing mix by 8P. The final part is dedicated to planning, implantation and evaluation. (en)
|
Title
| - Marketing (cs)
- Marketing
- Marketing (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketing (cs)
- Marketing
- Marketing (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15310/11:33116252!RIV12-MSM-15310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15310/11:33116252
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - evaluation; 8P; marketing mix; phases of marketing tools; SWOT and PEST analysis; Marketing conception (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bellová, Jana
- Zlámal, Jaroslav
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |