Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Professional burden of teaching staff ranks of the profession in the highest risk group helping professions. Conditions for special education this burden significantly increases not only the specifics of the target group of students, but also in terms of training the learning process. The impact of the profession can manifest as burnout syndrome, as a syndrome of helper or abuse of power in relation to the individuals. The author presents the results of long-term research, as a new outcome is presented characteristic of teachers in special education settings, suggested are also possible ways of prevention and intervention in cases of above-described phenomena. Given the results obtained, the emphasis on supervision as a form of prevention and intervention aimed at teaching staff in the performance of a very demanding profession. (en)
- Profesní zátěž pedagogických pracovníků řadí tuto profesi do nejrizikovější skupiny pomáhajících profesí. Podmínky speciálního vzdělávání tuto zátěž podstatnou měrou zvyšují. Dopad profese se může projevit jako syndrom vyhoření, syndrom pomocníka či jako zneužívání moci ve vztahu k jedinůcm, se kterými pracuje. V publikaci jsou předloženy výsledky dlouhodobého výuzkumu, jehož výstupem je charakteristika pedagogických pracovníků ve speciálním vzdělávání, ale především jsou zde navrženy možné způsoby prevence a intervence v souvislosti s výše popsanými jevy. Vzhledem k získaným výsledkům, je kladen důrza na supervizi jako jednu z forem prevence i intervence, zaměřené na pedagogické pracovníky ve výkonu náročného povolání.
- Profesní zátěž pedagogických pracovníků řadí tuto profesi do nejrizikovější skupiny pomáhajících profesí. Podmínky speciálního vzdělávání tuto zátěž podstatnou měrou zvyšují. Dopad profese se může projevit jako syndrom vyhoření, syndrom pomocníka či jako zneužívání moci ve vztahu k jedinůcm, se kterými pracuje. V publikaci jsou předloženy výsledky dlouhodobého výuzkumu, jehož výstupem je charakteristika pedagogických pracovníků ve speciálním vzdělávání, ale především jsou zde navrženy možné způsoby prevence a intervence v souvislosti s výše popsanými jevy. Vzhledem k získaným výsledkům, je kladen důrza na supervizi jako jednu z forem prevence i intervence, zaměřené na pedagogické pracovníky ve výkonu náročného povolání. (cs)
|
Title
| - Supervision in the Conditions of special education (en)
- Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání
- Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Supervision in the Conditions of special education (en)
- Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání
- Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15260/14:33150726!RIV15-MSM-15260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15260/14:33150726
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - prevntion; professional development; special education; Supervision (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |