About: Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Studie se zaměřuje na to, zda a jakým způsobem využívají čeští poslanci Facebook jako komunikační platformu. Ve studii provádíme základní kvantitativní výzkum facebookových profilů českých poslanců v období I/20112 až VI/2012 a detailní kvantitativní výzkum vybraných 10 profilů se zaměřením na komunikační diskurz. Sesbíraná data byla následně porovnána s vstupními předpoklady a hypotézami, které zahrnují zařazení jednotlivých poslanců na škále komunikující-nekomunikující, aktivní-neaktivní, popis a využívání tzv. komentářů na facebookových profilech a snahu o zpětnou vazbu vůči voličům. Ve studii se nicméně nepokoušíme o kompletní kvantitativní analýzu všech komunikačních metod všech českých poslanců v daném období, spíše o popsání trendů a vyzvižení některýchzákladních komunikačních strategií spojených s politickým marketingem a novými médií, především s online sociálními sítěmi typu Facebook.
  • Studie se zaměřuje na to, zda a jakým způsobem využívají čeští poslanci Facebook jako komunikační platformu. Ve studii provádíme základní kvantitativní výzkum facebookových profilů českých poslanců v období I/20112 až VI/2012 a detailní kvantitativní výzkum vybraných 10 profilů se zaměřením na komunikační diskurz. Sesbíraná data byla následně porovnána s vstupními předpoklady a hypotézami, které zahrnují zařazení jednotlivých poslanců na škále komunikující-nekomunikující, aktivní-neaktivní, popis a využívání tzv. komentářů na facebookových profilech a snahu o zpětnou vazbu vůči voličům. Ve studii se nicméně nepokoušíme o kompletní kvantitativní analýzu všech komunikačních metod všech českých poslanců v daném období, spíše o popsání trendů a vyzvižení některýchzákladních komunikačních strategií spojených s politickým marketingem a novými médií, především s online sociálními sítěmi typu Facebook. (cs)
  • The article focuses on the Facebook use among Czech members of parliament. After conducting an overall quantitative analysis of the period I/2012 - VI/2012 (where it shows that of the total 200 of Czech representatives, 135 persons have a Facebook account) we have also done a thorough investigation of carefully selected 10 profiles. Our aim was to compare these profiles with 4 hypotheses we propose. These are measuring the scale of Facebook %22activity%22 from non-active profiles to active communication with followers, working with commentaries and creating feedback. Our survey does not attempt to describe the activities of all Czech parliament members or a detailed analysis of a chosen profile or profiles, but rather to suggest some communication strategies connected to political marketing and new media, especially social networks such as Facebook. (en)
Title
  • Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku
  • Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku (cs)
  • Facebook Communication of Czech Members of Parliament (en)
skos:prefLabel
  • Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku
  • Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku (cs)
  • Facebook Communication of Czech Members of Parliament (en)
skos:notation
  • RIV/61989592:15210/14:33150574!RIV15-MSM-15210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 24722
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15210/14:33150574
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • parliament, social networks, active communication, creative feedback, political marketing, Facebook (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E79E9ACFC366]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Banská Bystrica (SK)
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Banská Bystrica
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Polách, Vladimír
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vydavateĺstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici - BELIANUM EQUILIBRIA s.r.o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-557-0731-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software