Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem předkládané studie je ozřejmit čtenáři limity multikulturního vzdělávání v České republice. Hlavní problém vidíme v nedostatečné opoře edukační multikulturní praxe na českých školách v teorii. V USA nebo v multikulturních společnostech rozvinutých států EU se pod multikulturní výchovou rozumí koncept, který se zabývá diverzitou nejen etnickou, kulturní či jazykovou, ale také sociální, pohlaví či zdravotního postižení. V České republice se pod tímto konceptem rozumí téměř výlučně diverzita kulturně-etnická. Nepochopení cílů multikulturní výchovy pak často vede k vyostření společenského konfliktu namísto k solidaritě a toleranci, jak dokládají také analýzy mediální konstrukce reality.
- Cílem předkládané studie je ozřejmit čtenáři limity multikulturního vzdělávání v České republice. Hlavní problém vidíme v nedostatečné opoře edukační multikulturní praxe na českých školách v teorii. V USA nebo v multikulturních společnostech rozvinutých států EU se pod multikulturní výchovou rozumí koncept, který se zabývá diverzitou nejen etnickou, kulturní či jazykovou, ale také sociální, pohlaví či zdravotního postižení. V České republice se pod tímto konceptem rozumí téměř výlučně diverzita kulturně-etnická. Nepochopení cílů multikulturní výchovy pak často vede k vyostření společenského konfliktu namísto k solidaritě a toleranci, jak dokládají také analýzy mediální konstrukce reality. (cs)
- The goal of our study is to present boundaries of multicultural education to readers in the Czech Republic. We see the main problem with a lack of support multicultural education practice at Czech schools in theory. The USA and multicultural society in developed countries of the EU understand multicultural education as a concept which deals with diversity, not only ethnic, but also cultural, language diversity and even sex or disability. But in the Czech Republic is understanding of this concept still %22one track mind%22 focused on cultural-ethnic diversity. Misapprehension of multicultural goals often leads to the aggravation of a social conflict rather than solidarity and tolerance that is also confirmed by analysis of reality constructed by the media. (en)
|
Title
| - Edukace se zaměřením na soudobou problematiku multikulturalismu
- Edukace se zaměřením na soudobou problematiku multikulturalismu (cs)
- Education with the main focus on the contemporary multicultural problems (en)
|
skos:prefLabel
| - Edukace se zaměřením na soudobou problematiku multikulturalismu
- Edukace se zaměřením na soudobou problematiku multikulturalismu (cs)
- Education with the main focus on the contemporary multicultural problems (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/14:33150426!RIV15-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/14:33150426
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - pedagogy, multiculturalism, ethnicity, research, Romani, school system, media (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nová sociálna edukácia človeka III. Terapie v pomáhajúcich profesiách
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Prešovská univerzita v Prešove
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |