Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper deals with a syntax-focussed comparison of spoken and written communicates in which the respondents - senior elementary school pupils - convey a topic of their own choice. The respondent's inability to keep a clear perspective of their utterances proved to be a tipical feature of a spoken syntax. In both written and spoken communicates the pupils showed a limited ability to produce a coherent, internally structured text in which mutual relations among the utterances would be convenyed by corresponding connetcing means. (en)
- Článek je zaměřen na porovnání syntaktické stránky mluvené a psané komunikace žáků druhého stuně základní školy. Výzkum ukázal, že žáci nejsou ve většině případů schopni respektovat pravidla pro produkci psaného textu, projevuje se vněm řada rysů textů mluvených, jako např. anakolut a další syntaktické chyby. Žáci mají rovněž problém vytvořit koherentní, vnitřně strukturovaný text, ve kterém by využili vhodné prostředky pro spojování výpovědí.
- Článek je zaměřen na porovnání syntaktické stránky mluvené a psané komunikace žáků druhého stuně základní školy. Výzkum ukázal, že žáci nejsou ve většině případů schopni respektovat pravidla pro produkci psaného textu, projevuje se vněm řada rysů textů mluvených, jako např. anakolut a další syntaktické chyby. Žáci mají rovněž problém vytvořit koherentní, vnitřně strukturovaný text, ve kterém by využili vhodné prostředky pro spojování výpovědí. (cs)
|
Title
| - Syntax v mluvených a psaných komunikátech žáků základní školy
- Syntax v mluvených a psaných komunikátech žáků základní školy (cs)
- Syntax of Spoken and Written Communicates of Elementary School Pupils (en)
|
skos:prefLabel
| - Syntax v mluvených a psaných komunikátech žáků základní školy
- Syntax v mluvených a psaných komunikátech žáků základní školy (cs)
- Syntax of Spoken and Written Communicates of Elementary School Pupils (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/13:33148418!RIV14-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/13:33148418
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Syntax, communication, utterance (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Didaktické studie. Syntax v teorii a praxi jazykového vyučování
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |