Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tato práce je zaměřena na analýzu francouzského trhu potravinových doplňků pro českou firmu Dacom Pharma, s. r. o. Ta je zde představena spolu s jejím klíčovým výrobkem Colafit. Dále je zde nastíněna situace na francouzském trhu a konkurence. Setkáváme se s konceptem vhodné marketingové strategie, která by umožnila, co nejvýhodnější vstup této firmy na francouzský trh. Řeší se zde otázka, zdali je tato český podnik schopen na trh vstoupit a odolat silné konkurenci.
- Tato práce je zaměřena na analýzu francouzského trhu potravinových doplňků pro českou firmu Dacom Pharma, s. r. o. Ta je zde představena spolu s jejím klíčovým výrobkem Colafit. Dále je zde nastíněna situace na francouzském trhu a konkurence. Setkáváme se s konceptem vhodné marketingové strategie, která by umožnila, co nejvýhodnější vstup této firmy na francouzský trh. Řeší se zde otázka, zdali je tato český podnik schopen na trh vstoupit a odolat silné konkurenci. (cs)
- This text is focused on analyzing food supplements within the French market. The analysis was provided for Czech company Dacom Pharma, s. r. o. The first part of the text presents the company and its key product - Colafit, further it deals with the current French market situation, consumer behavior, competition and implies the market development of food supplements. The another part is concerned with an appropriate marketing strategy concept that would to the best advantage enable the company to enter the French market. The question is raised whether the Czech company is even able to enter the market and withstand strong competition. (en)
|
Title
| - Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.
- Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o. (cs)
- The market analysis of alimentary supplement in France and its subsequent use in the company Dacom Pharma, s. r. o. (en)
|
skos:prefLabel
| - Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.
- Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o. (cs)
- The market analysis of alimentary supplement in France and its subsequent use in the company Dacom Pharma, s. r. o. (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/10:10212930!RIV11-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/10:10212930
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - SWOT; marketing mix; marketing strategy; price; advertisement; market; competition; food supplements (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomické pohledy generace Y
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Societas scientiarum Olomucensis II
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |