Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní.
- Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní. (cs)
- This article aims at characterization of two parts of political communication: the last period of the political campaigns - postmodern campaigns - and political marketing. Political marketing is the most important tool pointing to election success. It is a combination of political approaches and market strategies. Political marketing has totally captured election campaigns in postindustrial democracies, e.g. the USA and democracies of Western Europe. We can see it establishing slowly in the Czech Republic, too. The last period of the political campaign, the so-called %22postmodern campaign%22 is characterized by a lot of new instruments, namely the internet. That enables a complex presentations of the political parties and candidades and new approach to political communication, e.g. blogs, and new techniques of campaigning. The article is verifying the hypothesis, whether political marketing is an integral part of contemporary election strategies and campaigns. (en)
|
Title
| - Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
- Election campaigns professionalisation and political marketing (en)
- Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing (cs)
|
skos:prefLabel
| - Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
- Election campaigns professionalisation and political marketing (en)
- Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/06:00002930!RIV07-MSM-15210___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/06:00002930
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Campaign; political marketing; professionalization; postmodern campaign; elections (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Politologica.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šaradín, Pavel
- Bradová, Eva
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |