Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of the contract is to create a finite element model railway double seat intended for regional transportation by experimental crash test conducted in the laboratory MIRA Ltd. Then they will be designed and implemented in the model design modifications of double seats that reduce the required biomechanical parameters so that the final solution corresponds to British Standard GM / RT2100. (en)
- Cílem smlouvy o dílo je vytvořit a naladit konečnoprvkový model železničních dvousedadel určených pro regionální dopravu podle fyzického crashtestu provedeném v laboratořích MIRA Ltd. Následně budou navrženy a do modelu implementovány úpravy konstrukce dvousedadel, které snižují požadované biomechanické parametry tak, aby výsledné řešení odpovídalo britské normě GM/RT2100.
- Cílem smlouvy o dílo je vytvořit a naladit konečnoprvkový model železničních dvousedadel určených pro regionální dopravu podle fyzického crashtestu provedeném v laboratořích MIRA Ltd. Následně budou navrženy a do modelu implementovány úpravy konstrukce dvousedadel, které snižují požadované biomechanické parametry tak, aby výsledné řešení odpovídalo britské normě GM/RT2100. (cs)
|
Title
| - Design and dynamic computer simulation of people dampening impact on railway double seat in two different variants (en)
- Konstrukční návrh a dynamická počítačová simulace utlumení nárazu osoby na železniční dvousedadlo ve dvou odlišných variantách
- Konstrukční návrh a dynamická počítačová simulace utlumení nárazu osoby na železniční dvousedadlo ve dvou odlišných variantách (cs)
|
skos:prefLabel
| - Design and dynamic computer simulation of people dampening impact on railway double seat in two different variants (en)
- Konstrukční návrh a dynamická počítačová simulace utlumení nárazu osoby na železniční dvousedadlo ve dvou odlišných variantách
- Konstrukční návrh a dynamická počítačová simulace utlumení nárazu osoby na železniční dvousedadlo ve dvou odlišných variantách (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27740/14:86091611!RIV15-MSM-27740___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27740/14:86091611
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - railway double seat; dynamic computer simulation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Havlík, Jiří
- Poruba, Zdeněk
- Maršálek, Pavel
- Horyl, Petr
- Burián, Miroslav
- Trochta, Miroslav
|
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |