About: Inclusion in Education     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Lidé se zdravotním postižením jsou přirozenou součástí naší společnosti. Postoje zdravé populace vůči lidem se zdravotním postižením vyvíjely a měnily v průběhu historického vývoje naší společnosti. Od původně segregačních tendencí, kdy nejprve převažovala snaha tyto lidi likvidovat příp. izolovat od většinové společnosti a postupného řešení otázky péče o osoby s postižením, postupně sílily snahy začlenit v optimální míře tyto spoluobčany do běžného života. Současným trendem je odklon od rezidenčních sociálních služeb a pasivního způsobu péče směrem k podpoře integrace/inkluze. Nezbytnou podmínkou úspěšné integrace/inkluze je možnost dosažení kvalitního vzdělání, která je předpokladem uplatnění na trhu práce a zvyšuje šance k dosažení uspokojivé míry seberealizace. Nutnou podmínkou pro úspěšné integrace / inkluze je schopnost dosáhnout kvalitního vzdělání, které je předpokladem pro úspěšný vstup na trh práce a zvyšuje šance na dosažení uspokojivé úrovně seberealizace. Evropské země jsou v současné době zaměřeny na integraci / inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol. Myšlenka inkluzivního vzdělávání je součástí všech prohlášení a zákonů týkajících se vzdělávání v Evropské unii.
  • Lidé se zdravotním postižením jsou přirozenou součástí naší společnosti. Postoje zdravé populace vůči lidem se zdravotním postižením vyvíjely a měnily v průběhu historického vývoje naší společnosti. Od původně segregačních tendencí, kdy nejprve převažovala snaha tyto lidi likvidovat příp. izolovat od většinové společnosti a postupného řešení otázky péče o osoby s postižením, postupně sílily snahy začlenit v optimální míře tyto spoluobčany do běžného života. Současným trendem je odklon od rezidenčních sociálních služeb a pasivního způsobu péče směrem k podpoře integrace/inkluze. Nezbytnou podmínkou úspěšné integrace/inkluze je možnost dosažení kvalitního vzdělání, která je předpokladem uplatnění na trhu práce a zvyšuje šance k dosažení uspokojivé míry seberealizace. Nutnou podmínkou pro úspěšné integrace / inkluze je schopnost dosáhnout kvalitního vzdělání, které je předpokladem pro úspěšný vstup na trh práce a zvyšuje šance na dosažení uspokojivé úrovně seberealizace. Evropské země jsou v současné době zaměřeny na integraci / inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol. Myšlenka inkluzivního vzdělávání je součástí všech prohlášení a zákonů týkajících se vzdělávání v Evropské unii. (cs)
  • People with disabilities are natural part of our society. Attitudes of healthy population towards people with disabilities have developed and changed during the historical development of our company. Since originally segregation tendencies when prevailed attempts to destroy the people with disabilities eventually isolate them from mainstream society and then progressive solution to the issue of care for people with disabilities gradually strengthened efforts to integrate these people in everyday life in the optimum extent. The current trend goes away from residential social services and passive type of care towards promoting integration/inclusion. A necessary condition for succesfull integration/inclusion is the ability to achieve a quality education, which is a prerequisite to the labor market and increases the chances to achieve a satisfactory level of self-realization. Europian countries are currently directed towards integration/inclusion of students with special educational needs into mainstream schools. The idea of inclusive education is part of all declarations and laws relating to education in the European Union. (en)
Title
  • Inclusion in Education (en)
  • Inkluze ve vzdělávání
  • Inkluze ve vzdělávání (cs)
skos:prefLabel
  • Inclusion in Education (en)
  • Inkluze ve vzdělávání
  • Inkluze ve vzdělávání (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27620/12:86085652!RIV14-MSM-27620___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 141886
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27620/12:86085652
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Inclusion, integration, segregation, education, student with special educational needs, participation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [97969788E2CA]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ostrava
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Člověk - Kultura - Media III
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Schneiderová, Martina
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
https://schema.org/isbn
  • 978-80-248-2889-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27620
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software