Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Lidé se zdravotním postižením jsou přirozenou součástí naší společnosti. Postoje zdravé populace vůči lidem se zdravotním postižením vyvíjely a měnily v průběhu historického vývoje naší společnosti. Od původně segregačních tendencí, kdy nejprve převažovala snaha tyto lidi likvidovat příp. izolovat od většinové společnosti a postupného řešení otázky péče o osoby s postižením, postupně sílily snahy začlenit v optimální míře tyto spoluobčany do běžného života. Současným trendem je odklon od rezidenčních sociálních služeb a pasivního způsobu péče směrem k podpoře integrace/inkluze. Nezbytnou podmínkou úspěšné integrace/inkluze je možnost dosažení kvalitního vzdělání, která je předpokladem uplatnění na trhu práce a zvyšuje šance k dosažení uspokojivé míry seberealizace. Nutnou podmínkou pro úspěšné integrace / inkluze je schopnost dosáhnout kvalitního vzdělání, které je předpokladem pro úspěšný vstup na trh práce a zvyšuje šance na dosažení uspokojivé úrovně seberealizace. Evropské země jsou v současné době zaměřeny na integraci / inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol. Myšlenka inkluzivního vzdělávání je součástí všech prohlášení a zákonů týkajících se vzdělávání v Evropské unii.
- Lidé se zdravotním postižením jsou přirozenou součástí naší společnosti. Postoje zdravé populace vůči lidem se zdravotním postižením vyvíjely a měnily v průběhu historického vývoje naší společnosti. Od původně segregačních tendencí, kdy nejprve převažovala snaha tyto lidi likvidovat příp. izolovat od většinové společnosti a postupného řešení otázky péče o osoby s postižením, postupně sílily snahy začlenit v optimální míře tyto spoluobčany do běžného života. Současným trendem je odklon od rezidenčních sociálních služeb a pasivního způsobu péče směrem k podpoře integrace/inkluze. Nezbytnou podmínkou úspěšné integrace/inkluze je možnost dosažení kvalitního vzdělání, která je předpokladem uplatnění na trhu práce a zvyšuje šance k dosažení uspokojivé míry seberealizace. Nutnou podmínkou pro úspěšné integrace / inkluze je schopnost dosáhnout kvalitního vzdělání, které je předpokladem pro úspěšný vstup na trh práce a zvyšuje šance na dosažení uspokojivé úrovně seberealizace. Evropské země jsou v současné době zaměřeny na integraci / inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol. Myšlenka inkluzivního vzdělávání je součástí všech prohlášení a zákonů týkajících se vzdělávání v Evropské unii. (cs)
- People with disabilities are natural part of our society. Attitudes of healthy population towards people with disabilities have developed and changed during the historical development of our company. Since originally segregation tendencies when prevailed attempts to destroy the people with disabilities eventually isolate them from mainstream society and then progressive solution to the issue of care for people with disabilities gradually strengthened efforts to integrate these people in everyday life in the optimum extent. The current trend goes away from residential social services and passive type of care towards promoting integration/inclusion. A necessary condition for succesfull integration/inclusion is the ability to achieve a quality education, which is a prerequisite to the labor market and increases the chances to achieve a satisfactory level of self-realization. Europian countries are currently directed towards integration/inclusion of students with special educational needs into mainstream schools. The idea of inclusive education is part of all declarations and laws relating to education in the European Union. (en)
|
Title
| - Inclusion in Education (en)
- Inkluze ve vzdělávání
- Inkluze ve vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Inclusion in Education (en)
- Inkluze ve vzdělávání
- Inkluze ve vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27620/12:86085652!RIV14-MSM-27620___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27620/12:86085652
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Inclusion, integration, segregation, education, student with special educational needs, participation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Člověk - Kultura - Media III
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |