Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper presents the evaluation of service quality from a customer perspective. In the growing service sector, the quality assessment is important but also challenging. The paper examines the quality of services of a personal carrier by means of customer satisfaction. Satisfaction was determined by questionnaires. The results of questionnaires were evaluated and based on the company proposed objectives, which should focus on improving quality. (en)
- Článek pojednává o hodnocení kvality v oblasti služeb z pohledu zákazníka. V rozvíjejícím sektoru služeb, je hodnocení kvality velmi důležité, ale také náročné. Článek zkoumá kvalitu služeb osobního dopravce prostřednictvím spokojenosti zákazníků. Spokojenost byla zjišťována dotazníky. Výsledky šetření byly vyhodnoceny a na jejich základě byly firmě navrženy cíle, na které by se měla při zlepšování kvality zaměřit.
- Článek pojednává o hodnocení kvality v oblasti služeb z pohledu zákazníka. V rozvíjejícím sektoru služeb, je hodnocení kvality velmi důležité, ale také náročné. Článek zkoumá kvalitu služeb osobního dopravce prostřednictvím spokojenosti zákazníků. Spokojenost byla zjišťována dotazníky. Výsledky šetření byly vyhodnoceny a na jejich základě byly firmě navrženy cíle, na které by se měla při zlepšování kvality zaměřit. (cs)
|
Title
| - Hodnocení kvality služeb dopravního podniku z pohledu zákazníka
- Hodnocení kvality služeb dopravního podniku z pohledu zákazníka (cs)
- Evaluation of services quality of transport company from customer perspective (en)
|
skos:prefLabel
| - Hodnocení kvality služeb dopravního podniku z pohledu zákazníka
- Hodnocení kvality služeb dopravního podniku z pohledu zákazníka (cs)
- Evaluation of services quality of transport company from customer perspective (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/11:86081405!RIV12-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/11:86081405
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - quality, services, customer, satisfaction of customers, monitoring of quality (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |