Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá hledáním odpovědi na otázku, jak zajistit komerční úspěch inovačních řešení. Vychází z předpokladu, že inovace jsou pro podnikatelskou činnost nezbytné a lze je charakterizovat jako podnikatelský fenomén. V následujících kapitolách se článek zaměřuje na problém vzniku a následné komercializace inovací. Jedním z možných řešení je konvergence působení podnikatelských subjektů a nepodnikatelských organizací. Toto partnerství je v článku pojmenováno jako inovační aliance. Následně jsou rozebrány hlavní zásady a rysy fungování spolupráce v rámci inovačních aliancí. Závěrečná kapitola se zabývá procesem, který vede k úspěšnému uvedení inovace na trh.
- Článek se zabývá hledáním odpovědi na otázku, jak zajistit komerční úspěch inovačních řešení. Vychází z předpokladu, že inovace jsou pro podnikatelskou činnost nezbytné a lze je charakterizovat jako podnikatelský fenomén. V následujících kapitolách se článek zaměřuje na problém vzniku a následné komercializace inovací. Jedním z možných řešení je konvergence působení podnikatelských subjektů a nepodnikatelských organizací. Toto partnerství je v článku pojmenováno jako inovační aliance. Následně jsou rozebrány hlavní zásady a rysy fungování spolupráce v rámci inovačních aliancí. Závěrečná kapitola se zabývá procesem, který vede k úspěšnému uvedení inovace na trh. (cs)
- The paper deals with finding the answer to the question, how to ensure commerce success of innovative solutions. It assumes that innovations are essential for entrepreneurial activity and can be described as entrepreneurial phenomena. In following chapters the paper focuses on the problem of creation and commercialization of innovations. The strategic alliance as the convergence of entrepreneurial and non-entrepreneurial organization's activities is one of the possible solutions. The paper calls this partnership the innovative alliance. In the following chapter main principles and characteristics of functioning of the innovative alliances are explained. The last part deals with the process that leads to successful innovation's introduction to the market. (en)
|
Title
| - Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi
- Possibilites of effective utilization of research and development outcomes in entrepreneurial practice (en)
- Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi (cs)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi
- Possibilites of effective utilization of research and development outcomes in entrepreneurial practice (en)
- Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/10:86076789!RIV11-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/10:86076789
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Innovation, commercialization, strategic alliance, innovative alliance, science and research institutes (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomika - Management - Inovace
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Franek, Jiří
- Grublová, Eva
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |