Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper deals the possibilities of marketing research for effective university managing. It is one of the parts of university?s integrated information system. Such research may use primary data as well as secondary data. In most cases marketing researches deal the students satisfaction measurement with services of university, evaluation of university image, students? assertion within the labor market etc. Also there can be realized researches on students? attitudes, motivation and behavior. For some of the purposes it?s more suitable to use the quantitative research, for others the qualitative research is better (or their combination). The information gained from research should be analyzed and interpreted in that way to be usable for improving of university activities. (en)
- Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.
- Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy. (cs)
|
Title
| - Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol
- Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol (cs)
- Marketing Research Possibilities for University Management (en)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol
- Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol (cs)
- Marketing Research Possibilities for University Management (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/08:00018469!RIV09-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/08:00018469
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing research; university; observation; interviewing; focus group (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |