Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Oblast konkurenceschopnosti zejména menších tržních subjektů je aktuálně diskutovanou problematikou. Jednou z možností jak posílit jejich konkurenční tržní pozici je etablovat do podnikatelského prostředí různé formy partnerských vztahů. V příspěvku jsou popsány základní principy fungování dodavatelsko-odběratelských vztahů, vymezeny zásady a typy konkurenčního boje a určeny eventuální konkurenční strategie v konkrétních situacích. Výchozím rámcem je teorie distribuce, relationship marketingu, trade marketingu, partneringu, Porterem definované konkurenční výhody, teorie transakčních nákladů a teorie her. Následující příspěvek propojuje teoretické závěry a integruje je s reálnými tendencemi na trhu.
- Oblast konkurenceschopnosti zejména menších tržních subjektů je aktuálně diskutovanou problematikou. Jednou z možností jak posílit jejich konkurenční tržní pozici je etablovat do podnikatelského prostředí různé formy partnerských vztahů. V příspěvku jsou popsány základní principy fungování dodavatelsko-odběratelských vztahů, vymezeny zásady a typy konkurenčního boje a určeny eventuální konkurenční strategie v konkrétních situacích. Výchozím rámcem je teorie distribuce, relationship marketingu, trade marketingu, partneringu, Porterem definované konkurenční výhody, teorie transakčních nákladů a teorie her. Následující příspěvek propojuje teoretické závěry a integruje je s reálnými tendencemi na trhu. (cs)
- The competitiveness of small and medium entrepreneurs is contemporary frequently discussed question. The establishing diverse form of partners? relationships is possible strategy how to strengthen their market position. The body of this paper describes essential process of supplier-retailer relations, specifies fundamental and character of the competitive fight and determines potential competition strategy applied to particular market situations. The theory framework is distribution, relationship marketing, trade marketing, partnering, competitive advantage based on Porter definition, transaction cost economy and contract theory. There are also selected real market implications of the mentioned theories. (en)
|
Title
| - Marketingové distribuční systémy v pojetí Relationship marketingu
- Marketing Distribution Systems in Relationship Marketing Theory (en)
- Marketingové distribuční systémy v pojetí Relationship marketingu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketingové distribuční systémy v pojetí Relationship marketingu
- Marketing Distribution Systems in Relationship Marketing Theory (en)
- Marketingové distribuční systémy v pojetí Relationship marketingu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/06:00017496!RIV09-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/06:00017496
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Supplier-retailer relation; competitiveness; strategy; competitive advantage; relationship marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mekon 2006. Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |