About: Marketing approach to brand management     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V příspěvku je aplikován marketingový přístup ke značce, značka je analyzována pomocí koncepce totálního produktu. Vysvětlen je rovněž model F.A.B. a jeho využití pro práci se značkou. Pozornost je dále věnována procesu marketingového řízení značky.
  • Papers are focused on marketing approach implementation to brand concept, and on analysis of brand as product. Both, total product concept and/or F.A.B. model are applied to brand concept, an accent is given on marketing management of brand. (en)
Title
  • Marketing approach to brand management (en)
  • Přístupy ke značce z pohledu marketingu
  • Přístupy ke značce z pohledu marketingu (cs)
skos:prefLabel
  • Marketing approach to brand management (en)
  • Přístupy ke značce z pohledu marketingu
  • Přístupy ke značce z pohledu marketingu (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27510/03:00007427!RIV/2004/MSM/275104/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 16-23
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 275100015)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 623241
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27510/03:00007427
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Brand, system approach, total brand conception, core of brand, sensible brand, augmented brand, brand image, marketing brand management, brand position (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EA1BDB8BB51A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Velčovská, Šárka
  • Marhounová, Milada
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • REPRONIS
https://schema.org/isbn
  • 80-7329-047-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software