About: Satisfaction Expectations - the Condition for Customer Satisfaction     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Získání stálého zákazníka představuje jednu ze základních podmínek úspěšného podnikání. S rozvíjejícím se tržním prostředím vzrůstá význam loajálního zákazníka v oblasti služeb. Předpokladem pro získání věrného zákazníka je zajištění jeho spokojenosti. Spokojenost zákazníka ve službách je závislá na naplnění zákazníkových očekávání.Marketingový výzkum provedený metodou ústního dotazování v Moravskoslezském regionu byl zaměřen na zjištění, jaká jsou očekávání a jaké preference uplatňují zákazníci při nákupu služeb vykazujících výrazný rozvoj - cestovní ruch, bankovnictví a mobilní telefony
  • To obtain new customer is one of the basic features of successful marketing strategy. As the market is growing so is the significance of the loyal customer in service industry. To obtain new customer is based on satisfying his needs. The satisfaction depends on fulfilling customer's needs and expectations. Therefore the marketing research in Moravskoslezsky region was focused to find out these expectations and preferences. Special focus was on rapidly growing services like tourism, banking and mobile phones (en)
Title
  • Satisfaction Expectations - the Condition for Customer Satisfaction (en)
  • Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách
  • Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách (cs)
skos:prefLabel
  • Satisfaction Expectations - the Condition for Customer Satisfaction (en)
  • Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách
  • Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27510/02:00002192!RIV/2003/MSM/275103/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 90-95
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 275100015)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 654901
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27510/02:00002192
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • customer loyalty, customer satisfaction, marketing research (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [98BE64C30C27]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Ostrava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ostrožná, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • REPRONIS
https://schema.org/isbn
  • 80-7329-012-X
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software